۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۲۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم با لبیک به ندای رهبری در 22 بهمن حماسه آفریدند

مردم با لبیک به ندای رهبری در 22 بهمن حماسه آفریدند
نماینده ولی فقیه در لرستان به حضور پرشور و شعور مردم در 22 بهمن اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در صحنه به ندای رهبری لبیک گفته و حماسه آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود حماسه آفریدند.

وی حضور مردم را نشان دهنده عشق به رهبر معظم انقلاب و نظام خواند و افزود: رهبری پیش بینی کردند که مردم شگفتی خواهند آفرید و امروز مردم ما شگفتی آفریدند.

انگیزه معنوی سبب حضور مردم در صحنه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه باید از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و در چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکر کرد، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با حضور خود در صحنه سنگ تمام گذاشتند و باید قدر این حضور را دانست.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، گرانی، بیکاری و تبلیغات روانی دشمن اظهار داشت: مردم با وجود این همه مشکل به صحنه آمدند و نشان دادند که انگیزه معنوی آنان سبب این حضور است.

مشکلات مانع راه ملت ایران نیست

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه مشکلات مانع راه ملت ایران نیست و بر عزم و همت مردم تأثیری نخواهد گذاشت، ادامه داد: مردم با حضور خود اعلام می کنند که بر سر عهدی که بسته اند استوار ایستاده و راه را ادامه می دهند و سختی ها را تحمل می کنند.

وی تأکید کرد: مسؤولان باید به مردم خدمت کنند و در راستای رفع مشکلات مردم عزم و اراده جدی داشته باشند، روحیه انقلابی و جهادی مسؤولان باید برطرف کننده مشکلات مردم باشد.

امام جمعه خرم آباد راهپیمایی 22 بهمن را نماد همبستگی ملی و دینی خواند و گفت: مردم با حضور در صحنه به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند و یک نه بزرگ به دشمنان نظام اسلامی بیان کردند./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات