۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۹۷۲۱۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان کشور قدردان حضور حماسی مردم باشند

مسؤولان کشور قدردان حضور حماسی مردم باشند
حجت الاسلام لائینی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی برای مسؤولان دارد و باید با همه توان و تلاش خود در جهت جبران این حضور حرکت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، این روز را تجلی وحدت و همبستگی ملی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی عنوان کرد.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با این حضور خود درس بزرگی به معاندان و بدخواهان انقلاب دادند، افزود: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند که پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ۲۲ بهمن امسال را می‌توان به حتم تبلور و تجلی ولایت مداری و عشق ملت به انقلاب، نظام و ولایت دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم همه تبلیغات منفی و دروغین دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی، اما شاهد حضور بی نظیر مردم در این روز با عظمت بودیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران ثابت کردند که تنها برای آن‌ها انقلاب، نظام و رهبری اهمیت دارد و به دروغ پراکنی‌های دشمنان هیچ توجهی ندارند، بیان داشت: انقلاب اسلامی با حضور بی نظیر مردم با اقتدار وارد دهه پنجم خود شده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور روز گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شکست دیگری برای دولتمردان آمریکا بود، خاطرنشان کرد: پیام‌های با عصبانیت رژیم جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از حماسه ملت ایران، نشان دهنده شکست سنگین آن‌ها در برابر ملت بزرگ ایران دارد.
 
حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت بزرگ ایران بار دیگر به وظیفه خود در برابر انقلاب عمل کردند، بیان داشت: این مردم قدرشناس علیرغم همه مشکلات و سختی‌های موجود ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این حضور پیام روشنی برای مسؤولان و مدیران کشور دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با همه توان و تلاش خود در جهت جبران این حضور مردم حرکت کنند.
 
امام جمعه نکا با اشاره به این که دشمنان ملت ایران فکر نمی‌کردند علیرغم مشکلات و فشار‌های گسترده اقتصادی، مردم این گونه به صحنه بیایند، بیان داشت:، اما باز هم این مردم ایران اسلامی بودند که با درک و بصیرت بالا نسبت به شرایط کشور مقتدرانه از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات