۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۷۲۴۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

چند خبر کوتاه از خوزستان
حضور پرشور کتابداران قصه گویی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی ایران چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آناهیتا باقری، رییس کتابخانه‌های مسجدسلیمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ازحضور خود وپرسنل این اداره در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خبرداد.

باقری گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی امسال هم همچون سال‌های پیش و چه بسا باشکوه‌تر برگزار شده و باز هم با حضور خود در صحنه مشت محکمی بر دهان مستکبران زدند.

قصه گویی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی ایران

مسابقه نقاشی با موضوع فرار شاه، ورود امام خمینی (ره) به میهن و حوادث و پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

محمدرضا شکاری، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه، هدف از برگزاری چنین مراسمی را آشنایی قشر کودک با حوادث و ارزش‌های انقلاب بیان کرد.

وی افزود: در این مراسم کتابداران کتابخانه شهید بهشتی ابتدا ضمن بیان چگونگی فرار شاه، ورود امام خمینی (ره) به میهن و سپس پیروزی انقلاب اسلامی را بصورت قصه بیان و سپس کودکان این قصه‌ها را به تصویر کشیدند.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه بیان داشت: برآیند این مسابقه تولید و جمع آوری بیش از ۷۰ نقاشی بود که ۴۰ اثر از آنان به نیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جدا و اکنون در بخش کودک کتابخانه نصب شدند و مراجعان و بازدیدکنندگان می‌توانند از این آثار نیز دیدن کنند و در پایان، به ۱۰ اثر برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی دشت آزادگان از کتابخانه عمومی ۲۶ آبان

به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و جهت ارج نهادن به اهمیت کتاب و کتابخوانی فرماندار و بخشدار مرکزی از کتابخانه ۲۶ آبان بازدید کردند

فرماندار و بخشدار شهرستان پس از بازدید از کتابخانه عمومی ۲۶ آبان با رئیس اداره  کتابخانه‌ها و کتابداران دیدار کرد.

هزاریان فرماندار شهرستان دشت آزادگان اعلام داشت: ادارات این شهرستان  آماده هر نوع همکاری در انجام کار‌های کتابخانه‌های عمومی هستند.

هزاریان با ارزیابی مطلوب وضعیت کتابخانه‌های عمومی افزود: کتابخانه‌ها در ارتقای دانش و پیشرفت‌های بشری نقشی تاثیر گذار دارند.

برگزاری همایش بزرگ بانوان انقلابی در مسجدسلیمان

آناهیتا باقری، رییس اداره کتابخانه‌های مسجدسلیمان از برگزاری همایش بزرگ بانوان انقلابی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سرپرست فرمانداری، فرماندهی سپاه پاسداران و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شرکت نفت خبر داد.

 درابتدای این برنامه اردوان قنبری، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: روحیه انقلابی یعنی افرادی که انقلاب را به ثمر رساندند و در راستای اهداف انقلاب گام بردارند که به طور یقین نقش زنان و مردان در این عرصه بی نظیر است و این یکی از مباحثی است که انقلاب را در سطح دنیا کم نظیر ساخت.

سرپرست فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به نقش مؤثر بانوان پس از انقلاب اظهار داشت: درحال حاضر تأثیر گذاری که بانوان در جامعه امروز دارند نسبت به دوران قبل از انقلاب متفاوت است، در دوران پیش از انقلاب از زنان استفاده ابزاری می‌شد، اما امروزه اینگونه نیست./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات