۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۵۹۷۲۴۸
نماینده مجلس:

آمریکا در هر موضوعی به دنبال بهانه تراشی است

آمریکا در هر موضوعی به دنبال بهانه تراشی است
حجت الاسلام عبادی گفت: آمریکایی‌ها علاقه‌ای به پیشرفت ایران اسلامی ندارند و در هر موضوعی بهانه تراشی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امشب در میز خدمت که در مسجد رضوی محله 17 شهریور بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت درآمدی قبل از انقلاب با امروز قابل مقایسه نیست.

وی گفت: در قبل از انقلاب صادرات نفت ایران دو برابر بوده و تحریم‌ها و جنگ هشت ساله وجود نداشت اما با این حال روستاها و جاده‌های کشور وضعیت خوبی نداشتند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز راه‌های اصلی و فرعی خوبی در ایران ساخته شده و راه‌های کشور بعد از انقلاب به 38 برابر افزایش یافته است.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ایران در منطقه از استقلال برخوردار است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاقه‌ای به پیشرفت ایران اسلامی ندارند و در هر موضوعی بهانه تراشی می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرعت علم و فناوری در کشور 11 برابر متوسط جهانی است، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در صنایع نظامی از قدرت بالایی برخوردار است و به خودکفایی رسیدیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کشور موشک‌های نقطه زن ساخته که چندین هزار کیلومتر برد دارد و دقیق به هدف اصابت می‌کند.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: این اقدامات نشان از بزرگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد و به لطف الهی نیز از تمام این سختی‌ها عبور خواهیم کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات