۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۷۲۵۱
حجت الاسلام ولی پور خبر داد؛

شرکت طلاب لرستانی در طرح آموزشی محراب

شرکت طلاب لرستانی در طرح آموزشی محراب
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان از برگزاری طرح آموزشی محراب درحوزه خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج احکام نماز و قرائت صحیح اذکار نماز برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اجرای طرح آموزشی محراب خبر داد و گفت: این طرح با هدف آموزش طلاب برای اشاعه فرهنگ نماز در مدارس اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح آموزشی در مدارس علمیه لرستان افزود: در این کارگاه ها طلاب احکام نماز و قرائت صحیح اذکار نماز را با حضور اساتید حوزه فرا گرفته اند.

حجت الاسلام ولی پور ادامه داد: هدف از اجرای این دوره آموزشی تقویت فعالیت تبلیغی طلاب در جامعه و اشاعه نماز اول وقت و ارائه شیوه های صحیح اقامه نماز است.

وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر اهداف برگزاری طرح آموزشی محراب در حوزه آشنایی طلاب با آموزش صحیح قرائت اذکار نماز و زیبا خوانی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در مدارس آموزش و پرورش عنوان کرد: حضور مبلغان در جمع دانش آموزان امری مهم برای تقویت بنیه دینی و اعتقادی آنان و مقابله با هجمه های فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده اند، عنوان کرد: حضور مبلغان و انجام فعالیت های تبلیغی لازمه بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل نو بوده و این مهم خنثی کننده دسیسه های دشمنان است.

حجت الاسلام ولی پور اظهار داشت: با تبلیغ به موقع و مؤثر باید به نیازهای جامعه پاسخ داد و در کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات