۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۷۲۵۷
حجت الاسلام رحمانی خبر داد؛

راه اندازی سطح ۴ حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از سال آینده

راه اندازی سطح ۴ حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری از سال آینده
حجت الاسلام رحمانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سال آینده سطح ۴ حوزه علمیه خواهران در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه دوره‌های تربیت مربی ویژه طلاب خواهر این استان که به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با تشریح وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران استان گفت: تاکنون توانسته ایم بیش از ۶۰۰ طلبه دانش آموخته خواهر را در استان ساماندهی و بانک اطلاعات آن‌ها را جمع آوری کنیم.

وی با بیان اینکه به لطف الهی در همه سال‌های گذشته جزء استان‌های نخبه کشوری در بحث فعالیت‌های طلاب خواهر بوده ایم و توانسته ایم مقام‌های مختلف کشوری کسب کنیم، افزود: با پیگیری‌هایی که کرده ایم و با فراهم آوردن شرایط لازم، ان شاءالله از سال آینده سطح ۴ حوزه علمیه خواهران در استان راه اندازی می‌شود.

حجت الاسلام رحمانی با تشکر از همکاری دفتر تبلیغات استان اصفهان و تبلیغات اسلامی استان در برگزاری دوره‌های تربیت مربی و پودمانی خانواده در استان در سال جاری خاطرنشان کرد: به یقین برگزاری این دوره‌ها و تربیت مربیان متخصص این عرصه نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از نگرانی‌های اصلی ما در استان بحث مشاوره در زمینه‌های مختلف است، ادامه داد: به لطف الهی با همکاری دفتر تبلیغات استان اصفهان نیز در این زمینه برای سال آینده قدم‌های خوبی خواهیم برداشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از مشکلات امروز ما در زمینه اعتقادی است، تصریح کرد: باید همکاری‌های خود را در راستای تقویت مبانی اعتقادی افراد جامعه با تربیت مربیان متخصص افزایش دهیم که در این زمینه نیز برای سال آینده برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

این مقام مسؤول انحراف دینی و ظهور جریان‌های منحرف در سطح جامعه را یکی از مشکلات امروز جامعه بیان کرد و گفت: آمار‌ها در این زمینه نگران کننده نیست، اما باید دغدغه‌مند باشیم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات