۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۹۷۲۷۷
آیت الله صدیقی:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند

مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشتند
امام جمعه موقت تهران گفت: در 22 بهمن مردمی که در این چند سال انواع مشکلات را تحمل کردند، هیچ چیزی کم نگذاشته و سنگ تمام گذاشتند.

آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره حضور با شکوه ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن وجشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: مراتب شکر و سپاس خود را نسبت به عنایتی که پروردگار متعال در 22 بهمن به ملت عزیز، نظام اسلامی و شهدا مبذول فرمود و دل‌ها را متحد کرد و حماسه بی سابقه‌ای را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محقق فرمود، عرضه می‌دارم.

وی افزود: این پیروزی را تبریک عرض می‌کنم انصافاً حضوری تماشایی، بجا، به موقع و جواب دندان شکنی برای همه معاندین و مخالفین بود و پیام شکست ناپذیری انقلاب را به جهانیان رساند و بار مسوولان را سنگین‌تر کرد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: در 22 بهمن دیدیم مردم عزیزی که در این چند سال انواع رنج‌ها و مشکلات را تحمل کردند و در این نابسامانی اقتصادی تبعیض‌ها، مشکلات فرهنگی و انواع دردهای اجتماعی را لمس کردند، وقتی پای انقلاب در میان است مانند چهل سال گذشته هیچ چیزی کم نمی‌گذارند؛ مردم سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه بیان داشت: این حضور و حمایت پرشور، عنایت خدا بر دل‌هاست؛ توفیقِ ثبات قدم با هیچ توفیقی قابل مقایسه نیست بنابراین مراتب شکر خودم و همه عزیزان را به خدا تقدیم می‌دارم.

آیت الله صدیقی ابراز داشت: امام زمان(عج) در این مواقع تصرف تکوینی در دل‌ها می‌کنند؛ مردم وقتی به ما می‌رسند سفره دل‌شان را باز کرده و گِله می‌کنند اما در چنین روزی همه طوری به میدان می‌آیند و حاضر می‌شوند که گویا بدهکارند و برای ادای دِین آمدند؛ خیلی باید برای چنین نعمتی شکر کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایامی که در آن هستیم، ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) است؛ این غم بزرگ را تسلیت عرض می‌کنم؛ در این مورد هم انصافاً مردم داغدار بودند و با عزاداری، مظلومیت حضرت علی(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س) را احیا کردند و مجالس ایشان را با حجم و کیفیت بالایی در دفاع از مظلومیت این دو بزرگوار برپا کردند./۹۶۹/ت302/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات