۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۷۲۹۴
از 15 بهمن 97؛

ثبت نام در حوزه علمیه خراسان جنوبی آغاز شد

ثبت نام در حوزه علمیه خراسان جنوبی آغاز شد
معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: ثبت نام در حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی برای سال تحصیلی جدید به صورت اینترنتی از 15 بهمن ماه جاری آغاز شده است.

حجت الاسلام هابیل خسروی، معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: ثبت نام در حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی برای سال تحصیلی 98_ 99 به صورت اینترنتی از 15 بهمن ماه جاری آغاز شده و تا 31 فروردین ماه 98 نیز ادامه دارد.

وی گفت: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی http://www.hozehkh.com/reception مراجعه کنند.                              

معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه خواهران و برادران در حوزه علمیه خراسان پذیرش می‌شوند، افزود: متقاضیان کلاس نهم به مقاطع بالاتر می‌توانند ثبت نام انجام دهند.

حجت الاسلام خسروی تصریح کرد: آزمون ورودی برای پایه‌های نهم تا دوازدهم روز 13 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مقاطع بالاتر از پایه دوازدهم نیز نیاز به آزمون ورودی ندارند و کسانی که در پایه‌های نهم تا دوازدهم معدل بالای 18 دارند نیز از آزمون معاف می‌شوند.

معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بعد از آزمون کتبی نیز مصاحبه حضوری انجام خواهد شد و کسانی که قبول می‌شوند در دوره یک ماهه تثبیتی که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و جانبازان و حافظان قرآن از امتیاز برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار طلبه در مدارس علمیه استان تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه 26 مدرسه علمیه شامل 18 مدرسه علیه برادران و 8 مدرسه خواهران وجود دارد، گفت: مدرسه علمیه برادران عشق آباد طبس سال آینده به جمع مدارس علمیه استان اضافه می‌شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات