۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۳۰۰
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

تولیدات امروز حوزه نشان دهنده چهار دهه جهاد علمی است

تولیدات امروز حوزه نشان دهنده چهار دهه جهاد علمی است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: تولیدات و تألیفات ارزشمند امروز حوزه نشان دهنده جهاد علمی این مرکز مهم علمی کشور در چهار دهه اخیر بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با طلاب مدارس علمیه امام علی (ع) ساری با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان وارد دهه پنجم خود شده است.
 
وی با بیان این که تا زمانی که ملت ایران در صحنه هستند دشمن هیچ گاه به اهداف خود دست نخواهد یافت، افزود: ملت بزرگ ایران در چهار سال اخیر در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام همواره ثابت قدم بودند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن به خیال خام خود فکر می‌کرد که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور گمرنگی خواهند داشت، گفت: اما ملت ایران با خلق حماسه دیگری نگذاشتند خواب آشفته آمریکایی‌ها در خصوص کشورمان تعبیر شود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با حضور همین مردم حفظ مانده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود درس بزرگی به دولت‌های متخاصم داده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که حوزه در چهار دهه اخیر به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافته است، خاطرنشان کرد: امروز حوزه علمیه علیرغم همه کمبود‌هایی که با آن مواجه است به عنوان مجموعه‌ای اثرگذار و حافظ دین و ارزش‌های انقلاب در صحنه حضور دارد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که حوزه علیرغم نقش آفرینی‌های متعدد در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب، اما هیچ گاه وابسته به دولت‌ها نبوده است، تصریح کرد: حوزه با تحمل و مدیریت کمبود‌ها به رشد علمی و تبلیغی بالایی در چهار دهه اخیر دست پیدا کرده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز حوزه در تولید علم جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد، بیان داشت: تولیدات و تألیفات ارزشمند امروز حوزه نشان دهنده جهاد علمی این مرکز مهم دینی و علمی کشور در چهار دهه اخیر بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، جهش علمی امروز حوزه را مرهون و مدیون انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود در دهه پنجم انقلاب که وارد آن شدیم این دستاورد‌های عظیم علمی حوزه بیشتر به جامعه معرفی شود./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات