۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۹۷۳۱۴
حجت الاسلام موحدی:

دستاوردهای انقلاب را به رخ جهانیان بکشیم

دستاوردهای انقلاب را به رخ جهانیان بکشیم
امام جمعه تویسرکان گفت: باید با تحلیل درست دستاوردهای انقلاب را به رخ همه عالم بکشیم چرا که هیچ کدام از این پیشرفت ها و دستاوردها قابل انکار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان ظهر امروز در جمع طلاب حضور مردم را بسیار پرشکوه عنوان کرد و گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب را در حالی جشن گرفتیم که همه دشمنان ایران با یکدیگر برای نابودی انقلاب هم قسم شده بودند.

وی افزود: چهل سالگی به معنای پختگی و کامل شدن و گذراندن دوره خامی است بنابراین بعد از این سال انجام کارهای اشتباه بعید خواهد بود.

این استاد حوزه با ببان این که دشمن از به تکامل رسیدن انقلاب واهمه دارد عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از ان جایی که می دانند گذر انقلاب از 40 سالگی یعنی به ثبات رسیدن آن از این رو تمام تلاش خود را برای ایجاد مشکل در مسیر پیشرفت کشور انجام می دهند.

وی تاکید کرد: از امروز به بعد براندازی نظام بسیار مشکل تر خواهد بود پس وظیفه ما است که با همت و تلاش بیشتر در راه پیشرفت انقلاب حرکت کنیم.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید با تحلیل درست دستاوردهای انقلاب را به رخ همه عالم بکشیم چرا که هیچ کدام از این پیشرفت ها و دستاوردها قابل انکار نیست.

وی تاکید کرد: حال که وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم باید بیشتر مراقب انقلاب باشیم و فریب افراد نفوذی را نخوریم و لازمه این کار هم افزایش بصیرت در جامعه است.

امام جمعه تویسرکان رفع مشکلات مردم را از مهم ترین وظایف دولت مردان دانست و گفت: باید با دقت اشتباهات گذشته را تحلیل کنیم تا در آینده دیگر دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که نظام را مقصر جلوه دهد در حالی که کمبودها مربوط به نظام نبوده و نیست بلکه مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم مربوط به افراد است.

حجت الاسلام موحدی در پایان با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه اظهار داشت: ان شاء الله این تقارن سبب شود که با عنایت ویژه حضرت زهرا از مشکلات امروز عبور کنیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات