۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۹۷۳۱۸
مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

وهابیت، ویروس جدید تهدید کننده خوزستانی‌ها است

وهابیت، ویروس جدید تهدید کننده خوزستانی‌ها است
حجت الاسلام محمدزاده گفت: دشمن ویروس وهابیت را در استان خوزستان وارد کردند که قطعا راهکاریی‌ها برای ریشه کن کردنش وجود دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، پیش از ظهر امروز در همایش ولایت با بیان اهمیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کارشناسان غربی معتقدند که همه انقلاب‌ها پس از ۴۰ سالگی رو به افول و یا تغییر ماهیت می‌دهند که چنین پیش بینی را درباره انقلاب اسلامی داشتند، اما از سوی جمهوری اسلامی و ستاد ویژه‌ای برای بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تشکیل شد.

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان با بیان اینکه رهبر انقلاب، انقلاب اسلامی را یک انقلاب اجتماعی بیان می‌کند، افزود: بنا به تعریف غربی ها، انقلاب‌های اجتماعی پس از ۴۰ سال رو به افول خواهند بود، اما رهبر انقلاب عکس چنین مطلبی را بیان و اعلام کرد که پس از ۴۰ سال انقلاب اسلامی رو به پیشرفت و تمدن سازی حرکت خواهد کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مبنای سخنان رهبر انقلاب آموزه‌های اسلامی است، عنوان داشت: کمال انسان و آغاز بالندگی در ۴۰ سالگی رخ می‌دهد؛ از این رو انقلاب اسلامی به بالندگی رسیده و همه مرز‌ها را در نوردیده است.

حجت الاسلام محمدزاده ادامه داد: با گذر ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و تحمل انواع سختی‌ها و جنگ‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی شاهد حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن بودیم که قطعا چنین حضوری پیام‌های خاص خود را برای متولیان و دولتمردان دارد.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله خوزستان مورد هجمه رژیم بعثی صدام قرار گرفت، گفت: با توجه به اهمیت مردم و استان بار دیگر دچار هجمه فرهنگی شدیم و ویروس وهابیت را میان هم استانی‌ها وارد کردند که قطعا راهکاریی‌ها برای ریشه کن کردنش وجود دارد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات