۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۹۷۳۳۰
حجت الاسلام والمسلمین ربانی:

باید خود را برای دهه پنجم انقلاب اسلامی آماده کنیم

باید خود را برای دهه پنجم انقلاب اسلامی آماده کنیم
رییس مرکز خدمات حوزه با بیان این که باید برای دهه پنجم انقلاب اسلامی آماده کنیم، گفت: باید نقاط ضعف انقلاب را شناخته و آنها را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه در دهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین با موضوع «چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه و تحول فاخر حوزه های علمیه» با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید برای دهه پنجم انقلاب اسلامی خود را آماده کنیم.

وی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط و اقتضائات روز دنیا برای مقابله با دشمنان آمده شده و با شناخت نقاط ضعف و قوت انقلاب اسلامی، نقاط ضعف آن را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی به تشریح گزارشی از عملکرد مرکز خدمات حوزه های علمیه پرداخت و عرصه های معیشت، سلامت، مسکن و فرهنگ و امور خانواده را از جمله زمینه های مورد توجه مرکز خدمات دانست و اظهار داشت: ما در همه این زمینه ها برای خدمت به طلاب تلاش می کنیم.

رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تأکید بر ضرورت تعریف و شناسایی سطوح مختلف و فعالیت‌های حوزویان در جایگاه‌های مختلف افزود: این کار سبب می شود که در پرتو تحولات اجتناب ناپذیر بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.

وی با بیان این که اساتید حوزه باید با نظرات و پیشنهادات خود مرکز خدمات را در فعالیت هایش راهنمایی کنند، ابراز کرد: نظرات و پیشنهادات راهبردی اساتید حوزه راه را برای فعالیت‌های بیشتر مرکز خدمات هموار ساخته و برنامه ای کامل و افقی روشن را در پیش روی ما قرار می دهد تا به واسطه آن فعالیت های خود را گسترده تر کنیم./841/پ202/ج

حسین ثالث موید
ارسال نظرات