۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۷۳۳۲
آیت الله حیدری مطرح کرد؛

فعالیت‌های اقتصادی و محرومیت زدایی، خنثی کننده فتنه وهابیت در خوزستان

فعالیت‌های اقتصادی و محرومیت زدایی، خنثی کننده فتنه وهابیت در خوزستان
آیت الله حیدری گفت: اگر کار فرهنگی با فعالیت‌های اقتصادی و محرومیت زدایی انجام دهیم فتنه وهابیت در استان خوزستان حل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در همایش ولایت با اشاره به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: مردم بابصیرت میان اصل انقلاب اسلامی و مدیریت مدیران تفکیک قائل و متوجه شدند که مدیریت انقلابی و جهادی و نه غیر انقلابی حلال مشکلات است؛ چنانکه حضور پررنگ شان بیعت دوباره‌ای با آرمان‌های شهدا، امام و رهبری بود.

وی با بیان اینکه انحراف در میان امت اسلام از سقیفه آغاز و تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت، افزود: فرقه جدید وهابیت از سوی آمریکا و کشور‌های مرتجع منطقه برای جلوگیری از هیمنه و پیشرفت اسلام ناب محمدی که آوازه آن از حلقوم امام راحل و خلف صالحش رهبر انقلاب طی ۴۰ سال اخیر در گوش جهانیان دمیده می‌شود، ساخته شده است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه میلیون‌ها انسان کوشیدند تا به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای استکبار و صهیونیسم گران تمام شد، جبهه شرق را در هم نوردید و آوازه فروپاشی تمدن غرب را سر داده است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه آمریکا و صهیونیسم تاکتیک‌های مختلفی را برای مقابله با انقلاب اسلامی بکار بردند، تصریح کرد: یک تاکتیک شان استفاده کردن از یک مشت آدم احمق و تشکیل فرقه وهابیت است که نه تنها تشیع بلکه اهل تسنن را تهدید می‌کند، وهابیتی که ماهیتش اسلام اموی و تفکر خوارج است.

وی ادامه داد: فقر فرهنگی زمینه‌ای برای دشمنان ایجاد کرد تا افراد ساده لوح را جذب کنند، برای مقابله با چنین امری باید حرکت‌های جمعی و تشکیلاتی برای آگاهی بخشی صورت گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر ضرورت بالا بردن سطح فکری و فرهنگی مناطق محروم و حاشیه‌ای، عنوان داشت: اگر کار فرهنگی با فعالیت‌های اقتصادی و محرومیت زدایی انجام دهیم فتنه وهابیت در استان حل خواهد شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات