۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۹۷۳۶۷
مدیر حوزه علمیه همدان:

مسؤولان با مردم صادق باشند + فیلم

مسؤولان با مردم صادق باشند + فیلم
آیت الله موسوی با بیان این که مسؤولان باید با مردم رو راست باشند و واقعیت ها را بگویند، گفت: متأسفانه برخی مسؤولان ما غرب زده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری چهارشنبه شب در جمع تحصن کنندگان تصویب لایحه fatf که در مسجد جامع همدان برگزار شد با بیان این که باید در انتخاب بین مسائل مهم و مهم تر مراقب باشیم اظهار داشت: درست است که کسب علم و کسب و کار به عنوان وظیفه مردم است اما نباید از وظایف الهی نیز غافل شویم.

وی افزود: حضرت زهرا به عنوان برترین الگوی زنان عالم نشان دادند که بالاترین وظیفه یک مادر رسیدگی به امور داخل خانه و تربیت فرزندان است اما آنجا که امر ولی خدا باشد به کار دیگری مشغول می شدند.

آیت الله موسوی اصفهانی یادآور شد: کار اصلی حضرت زهرا تربیت فرزندان بزرگوارشان بود اما اگر آن خطبه مهم را نمی خواندند همه زحمات پیامبر و حضرت علی از بین می رفت.

وی میلیون ها پیرو حضرت علی(ع) را مدیون حضرت زهرا دانست و گفت: اگر حضرت زهرا (س) نبود میلیون ها مسلمان در عالم هم امروز وجود نداشت چرا که سنگ زیر بنای ماندگاری اسلام با عمل به وظیفه حضرت زهرا (س) همراه بود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: در غدیر خم مساله ولایت به قدری اهمیت داشت که با وجود ضرورت یاد دادن مناسک حج اما مساله مهمتری رخ داد و آن هم موضوع ولایت بود.

وی با تاکید بر اهمیت مساله ولایت بیان داشت: زمانی که از ناحیه رهبری و امام امت و یا در غیاب امام زمان، ولایت فقیه موضوعی تبیین می کنند این وظیفه امت است که با انتخاب کار مهم تر آن کاری که رهبرش فرموده است را انجام دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری زمان شناس بودن را یکی از ویژگی مومنان توصیف کرد و یادآور شد: باید سعی کنیم همانند توابینی که در کوفه پس از شهادت امام حسین (ع) و تنها گذاشتن ایشان پشمان شدند نباشیم چرا که بسیار دیر اقدام کردند.

وی در ادامه به دیدار نمایندگان مجلس با حضرت آقا اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری در این دیدار صریحا فرمودند که لوایحی را که در خارج از کشور پیشنهاد می شود به نفع مملکت ما نیست و در اتاق فکر خودشان و به نفع خودشان تصویب می شود.

آیت الله موسوی اصفهانی خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: شما به عنوان پیروان ولایت باید به فرمایشات آقا عمل کنید و نسبت به لوایحی که از خارج می آید موظف هستید برخورد کنید.

وی با بیان این که افرادی در لباس روحانیت به فکر غرب هستند یادآور شد: متاسفانه برخی مسؤولان ما غرب زده هستند و نمونه های آن می توان به مساله 2030 اشاره کرد که با وجود تاکید سه باره حضرت آقا که فرمودند نباید اجرا شود این افراد غرب زده نترسیدند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: وظیفه ما است که امنیت مملکت را حفظ کنیم و در کنار آن پشتیبان دولت هم باشیم اما باید با مردم هم رو راست باشیم و واقعیت ها را بگوییم اما این کار اتفاق نمی افتد چرا که این افراد غرب زده هستند البته اگر خائن نباشند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 2
هادی شاملو
ارسال نظرات