۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۳۷۸
حجت الاسلام امین:

اسلام زدایی مهمترین ماموریت شبکه های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان است

اسلام زدایی مهمترین ماموریت شبکه های ماهواره‌ای برای انحراف جوانان است
استاد حوزه علمیه گفت: اخلاق زدایی و دین زدایی از جوانان مهمترین ماموریت امروز دشمنان در ماهواره ها و فضای مجازی است تا جوانان را به انحراف بکشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امین استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد جامع غدیر، گفت: حضرت زهرا(س) خطاب به فرزند گرامیشان امام حسن مجتبی(ع) می فرمایند: با انسان های کینه توز دوستی نکن.

وی افزود: توجه به شیوه تربیتی فرزند آن هم از نگاه ائمه معصومین با شرایط کنونی جامعه بسیار حائز اهمیت و راهگشا است.

حجت الاسلام امین با بیان اینکه دوست و همنشین نقش بسزایی در تربیت فرزندان دارد، ابراز کرد: امام علی(ع) فرمودند: انسان باید با اهل عقل نشست و برخاست داشته باشد. کسانی که اهل بندگی و طاعت الهی هستند بهترین گزینه برای دوستی به شمار می روند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه انسان هرگز نباید با خانواده‌ها و افراد فاسد رفت و آمد داشته باشد، اظهار داشت: رفت و آمد با خانواده های مومن در رشد و تربیت خوب فرزندان تاثیرگذار است اما مجالست با خانواده های فاسد ممکن است دین و اعتقاد انسان را به تاراج برود.

وی در ادامه بیان داشت: والدین تنها وظیفه رفع نیازهای مادی فرزندان را ندارند بلکه مهمترین وظیفه آنان تربیت فرزندان مومن و با اخلاق است.

حجت الاسلام امین با بیان اینکه دوست نااهل دین انسان را به یغما می برد، گفت: دوستانی که انحراف اعتقادی دارند انسان را به انحراف اخلاقی سوق می دهند، طبق صریح آیات الهی نتیجه دوستی با این افراد چیزی جز حسرت نخواهد بود. حضور در جلسات وهابیت و بهاییت که ساخته و پرداخته انگلیس خبیث و اسرائیل جنایت کار است نوعی دوستی با آنان است که نتیجه ای جز انحراف اعتقادی ندارد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: اخلاق زدایی و دین زدایی از جوانان مهمترین ماموریت امروز دشمنان در ماهواره ها و فضای مجازی است تا از این طریق جوانان را به انجام انحرافات عملی ترغیب و تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه کینه توزی انسان را به تباهی می کشاند، خاطرنشان کرد: برخی از رفتارهای ناپسند مانند کینه توزی، حسادت، غیبت، بخل و عیب جویی انسان را راهی دوزخ می کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات