۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۷۴۰۳
سردار غیب پرور:

دشمنان بدانند گرانی و بیکاری تاثیری در اراده انقلابی مردم ندارد

دشمنان بدانند گرانی و بیکاری تاثیری در اراده انقلابی مردم ندارد
سردار غیب پرور گفت: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد گرانی، بیکاری و فشار اقتصادی نمی‌تواند مردم را از اصل انقلاب دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین شب گذشته در بیست و پنجمین یادواره شهدای روستای سربندان که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، گفت: انقلاب ملت ایران انقلابی کاملاً مردمی بود.

وی افزود: مردمی بودن این انقلاب مهم‌ترین دلیل حیات و بقای آن در طول این چهل سال و مهم‌ترین عامل دشمنی استکبار جهانی در استمرار انقلاب اسلامی است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه رهبری این انقلاب مردمی را مجتهدی الهی بر عهده داشت که توانست انقلاب را مهندسی کند، ابراز کرد: امام عبد صالح خداوند و فردی مجتهد، باتقوا و توانمند بودند، امروز نیز انقلاب اسلامی به دست مبارک رهبر معظم انقلاب رهبری و هدایت می‌شود رهبری که سلول به سلول جسم و جانشان را وقف اسلام و انقلاب کرده است.

مادران و پدران شهدا بر گردن انقلاب حق‌دارند

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب شخصیتی هستند که همه دنیا در عظمت شخصیت سیاسی و الهی ایشان متحیر و سرگشته هستند. زمانی که با نگاه اعتقادی به هدایت این دو رهبر عظیم الشان انقلاب می‌نگریم می‌بینیم هدایت این دو بزرگوار هدایتی از جنس دنیوی نبوده بلکه دستان الهی است که انقلاب را هدایت می‌کند؛ بنابراین مهم‌ترین تفاوت انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها در مردمی و الهی بودن آن است.

وی بابیان اینکه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی همراه و کمک‌حال امام راحل بودند، گفت: در دوران جنگ تحمیلی همین مردم بودند که با حضور در میدان‌های نبرد جانانه از حق دفاع کردند و باطل را در جهان رسوا ساختند؛ مادران و پدران شهدا بر گردن انقلاب حق‌دارند.

سردار غیب پرور ادامه داد: مردم شریف ایران در دوران دفاع مقدس بیش از 200 هزار شهید که غالباً جوان بودند نثار انقلاب کردند تا اسلام باقی بماند. البته این عشق و ایثار تنها به دوران دفاع مقدس مربوط نمی‌شود بلکه امروز نیز مدافعان حرم با رشادت و از خود گذشتی در صیانت از انقلاب و امنیت کشور صدها کیلومتر دورتر از سرزمین ایران جان خود را نثار خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌کنند.

فجر صادق خورشید مهدویت انقلاب اسلامی است

فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز دشمنان می‌خواهند مکتب قرآن و اسلام نباشد و همه کشورهای اسلامی مانند عربستان در ظاهر ادعای مسلمانی کنند، گفت: مهم‌ترین درس امام راحل به ملت ایران صیانت از اسلام ناب محمدی بود. امروز مهم‌ترین هدف دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی نابودی اعتقاد و باورهای دینی جوانان است.

وی ادامه داد: دشمنان به آن امید نشسته‌اند تا رهبری نباشد و دین مردم را به یغما ببرند اما باید بدانند این آرزو را به گور می‌برند همان‌گونه که آرزوی برگزار نشدن جشن چهل‌سالگی انقلاب را به گور بردند و مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت کردند که با همه وجود از اصل انقلاب دفاع می‌کنند و ناراحتی از بیکاری جوانانشان، فشار اقتصادی و رنج گرانی نمی‌تواند آنان را از انقلاب دور کند.

سردار غیب پرور با استناد به کلام امام راحل که فرمودند: هر طلوع خورشیدی با یک فجر انجام می‌شود و ما در انتظار فجر هستیم تا خورشید عدالت‌گستر ظهور کنند، گفت: فجر صادق خورشید مهدویت انقلاب اسلامی است ما امروز در بین الطلوعین به سر می‌بریم و باید مراقب باشیم در این مسیر پاهایمان نلغزد، این سختی‌ها تمام می‌شود و روسیاهی برای کسانی می‌ماند که سر سفره انقلاب و شهدا نشسته‌اند اما کار نمی‌کنند و تنبلی می‌کنند./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات