۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۹۷۴۰۵

دوره آموزشی "جنگ رسانه‌ای؛ تهدید یا فرصت" برگزار می‌شود

دوره آموزشی
نخستین دوره آسیب‌شناسی فضای مجازی با عنوان "جنگ رسانه‌ای؛ تهدید یا فرصت" ویژه طلاب و دانشجویان در قم برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، فضای مجازی عرصه تقابل هستی‌شناسانه میان واقعیت و مجاز است. انسان هر چقدر که در آسمان این دنیای موازی غوطه‌ور می‌شود، آسیب‌هایش را بیشتر به چشم می‌بیند و سیاست‌ورزی‌های مختلف در حوزه فضای مجازی را با دقت به چشم می‌بیند.

از این رو توجه به مسئله آسیب‌شناسی فضای مجازی یکی از اولویت‌هایی است که باید بدان توجه داشت و دقت نمود تا بدون سلاح دفاعی به جنگ نرویم و خودمان را در مقابل جریانات تقابل جویانه مسلح کنیم.

بر این اساس اولین دوره مهارتی آسیب‌شناسی فضای مجازی با عنوان «جنگ رسانه‌ای تهدید تا فرصت» در قم برگزار می‌شود.

در این دوره به موضوع جریان‌شناسی سیاسی شبکه‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی فضای مجازی، نگاه روان‌شناختی به حضور کاربران، جنگ سایبری، فعالیت دشمن در نبرد سایبری، جریان شناسی فکری در شبکه‌های اجتماعی و راهکارهای حضور در شبکه‌های اجتماعی پرداخته خواهد شد.

خبر // جنگ رسانه‌ای تهدید یا فرصت

اساتید دوره دکتر محمد حسین فرج نژاد، کارشناس رسانه و فضای مجازی؛ دکتر حسن صدرایی عارف، کارشناس رسانه و سردبیر خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام دکتر سعید ارجمند، حجت الاسلام علی قهرمانی و عبدالمجید تناور به طرح بحث خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که این دوره توسط فضای مجازی بسیج استان قم در دو بخش برادران و خواهران و در دو سطح دانش آموزی و طلبه-دانشجو برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام در این دوره آموزشی تا اول اسفندماه فرصت دارند تا با شماره 09197455891 (ویژه برادران) و 09034512915 (ویژه خواهران) تماس بگیرند. /882/ت302/س

 

ارسال نظرات