۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۴۱۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

جنایت شب گذشته تروریست ها بی پاسخ نخواهد ماند

جنایت شب گذشته تروریست ها بی پاسخ نخواهد ماند
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: گفت: اقدام تروریستی شب گذشته نشان دهنده اوج عصبانیت اربابان گروهک‌های تکفیری از حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن حادثه تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام تروریستی نشان دهنده اوج عصبانیت اربابان این گروهک‌های تکفیری از حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن است.
 
وی با بیان این که این اقدام تروریستی تکفیری مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند، افزود: به طور حتم نیرو‌های نظامی و امنیتی کشورمان پاسخی قاطعانه و غیر قابل تصور به چنین گروهک‌هایی خواهند داد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که گروه‌های تروریستی تکفیری منطقه همواره مورد حمایت آمریکا، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی منطقه بوده اند، خاطرنشان کرد: این گروه‌های معاند با دلار‌های نفتی ارتجاع عرب علیه ملت بزرگ ایران عملیات‌های انتحاری انجام می‌دهند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که گروهک‌های تروریستی مورد حمایت دشمنان ملت ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب علیه این ملت جنایت‌های بسیاری مرتکب شده اند، افزود: اما خون پاک شهدا در طول دوران چهل ساله انقلاب موجب تقویت و استحکام پایه‌های نظام و انقلاب شده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا، ملت ایران را قربانی تروریسم در طول تاریخ معرفی کرد و گفت: در حالی آمریکای جنایت کار ایران اسلامی را حامی تروریستم معرفی می‌کند که در طول این چهار دهه اخیر ملت بزرگ ایران اسلامی همواره مورد حملات تروریستی گروه‌های مورد حمایت غرب قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که گروه‌های تروریستی مورد حمایت مثلث غربی، عبری و عربی باید منتظر پاسخ قاطع و کوبنده ایران اسلامی باشند، بیان داشت: اقدام تروریستی شب گذشته نشان از زبونی و پستی گروهک‌های معاند انقلاب اسلامی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره مدافع حقیقی انقلاب بوده و از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانی هستند و با این گونه اقدامات تروریستی تلاش می‌کنند تا از این اقتدار بکاهند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آمریکا بزرگترین حامی تروریست در جهان است، تصریح کرد: حمایت دولتمردان آمریکایی از گروه‌های تروریستی منطقه موجب بحران در خاورمیانه شده است./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات