۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۹۷۴۲۹
آیت الله سبحانی:

مسببان حادثه تروریستی خاش دستگیر و به اشد مجازات برسند

مسببان حادثه تروریستی خاش دستگیر و به اشد مجازات برسند
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به حادثه تروریستی دیشب خاش و شهادت تعدادی از پاسداران گفت: مسببان حادثه تروریستی زاهدان به اشد مجازات محکوم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حادثه تروریستی شب گذشته در محور خاش – زاهدان اظهار داشت: باید عرض تبریک و تسلیت داشته باشیم در ارتباط با کسانی که در راه دفاع از وطن و انقلاب به شهادت رسیدند و امیدواریم خداوند آنها را با ائمه اطهار(ع) مشهور بفرماید.

وی تصریح کرد: باید بدون فوت وقت و هرچه سریعتر مسببان این حادثه دستگیر و به مجازات قانونی برسند، چراکه یک چنین حوادثی با ورود افرادی تروریست از خارج مرزهای کشور به داخل حقیقتا فاجعه است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که مسکن برای انسان امر مهمی است، گفت: مسکن در واقع حافظ عرض و ناموس انسان است و از آنجایی که در بین مردم یک نوع استقلال طلبی پیدا شده است بحث مسکن از اهمیت بیشتری برخوردار می‌ شود.

وی اضافه کرد: به خاطر داریم شصت سال قبل چند خانواده در یک خانه زندگی می‌ کردند ولی الان روح استقلال در همه است و خانه ها هم گنجایش چندانی ندارد بنابراین باید به تعداد خانواده ها مسکن تهیه شود.

حضرت آیت الله سبحانی تأکید کرد: ما از یک طرف جوانان را تشویق برای ازدواج می‌ کنیم ولی آنها از این مسأله الزامی شرعی به دلیل فقدان مسکن سر باز می‌ زنند، از این رو جا دارد که شما ابتدا مسکن های ناقص را تکمیل کنید که در این صورت تا حد زیادی از مشکلات حل می‌ شود.

وی با اشاره به لزوم دقت و نظارت بر روند ساخت مسکن در کشور یادآور شد: این مسأله را باید گفت مسکن هایی که افراد مختلف و نهادهای گوناگون می‌ سازند مورد نظارت قرار بگیرد، چراکه خیلی از اوقات واحدهایی که ساخته می‌ شود از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم رسیدگی به وضعیت راه های کشور خاطرنشان کرد: این نوع ملاقات ها باید نتیجه بخش باشد از این رو تلاش کنید که به وعده های خود جامه عمل بپوشانید./1330/پ202/ق

ارسال نظرات