۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۹۷۴۳۹
مولوی سلامی در گفت وگو با رسا:

حرکت های حقیرانه دشمن نمی تواند وحدت ملت و پیوند با نظام را از بین ببرد

حرکت های حقیرانه  دشمن نمی تواند وحدت ملت و پیوند با نظام را از بین ببرد
نماینده خبرگان با بیان اینکه هیچ خطری نمی تواند ملت را به عقب نشینی وادار کند، گفت: دشمن از شکست در برابر ملت خشمگین شد وحادثه تروریستی خاش راخلق کرد.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی خاش گفت: دشمن هنگامی که مشاهده کرد همه اهدافش در رابطه با جلوگیری از جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شکست خورد، خشمگین شده و جنایت تروریستی خاش را خلق کرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن هیچگاه با انجام حرکات مذبوحانه به اهداف خود نخواهد رسید، اظهار کرد: مردم ما اعم از شیعه و سنی آگاه بوده و بلوغ سیاسی، فکری و عقلی دارند، بنابراین حرکت های حقیرانه دشمن نخواهد توانست وحدت و انسجام ملت و پیوند آن ها با نظام را از بین ببرد.

نماینده اهل سنت سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: حرکات مذبوحانه و جنایات کور تروریستی دشمن هرگز نمی تواند در اراده ملت در حمایت و دفاع از انقلاب اسلامی تزلزل ایجاد کند.

وی تصریح کرد: ملت ایران علیرغم دشمنی های استکبار همچنان در مسیر پیشبرد اهداف اسلام قرار داشته و هیچ خطری نمی تواند آن را به عقب نشینی وادار کند.

مولوی سلامی در پایان بر ضرورت توجه مسؤولان به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی این حادثه تروریستی تأکید و عنوان کرد: دستگاه قضا باید به عوامل نیروی انتظامی، سپاه، سربازان گمنام امام زمان(عج) و سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کمک کند تا عاملان حادثه تروریستی خاش به سزای عملشان برسند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
ممنون از اقای مولوی سلامی
0
0