۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۹۷۴۴۸
وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تلاش ویژه دولت در جهت تأمین مسکن افراد کم بضاعت

تلاش ویژه دولت در جهت تأمین مسکن افراد کم بضاعت
اسلامی با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر توجه به اولویت های مردم در جامعه، بر تلاش ویژه دولت در جهت تأمین مسکن افراد کم بضاعت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز با حضور در قم با تعدادی از علما ومراجع تقلید از جمله حضرات آیات سبحانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تقدیر از حماسه آفرینی مردم غیور ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه تأکید کرد: مردم با حضور خود در این روز نشان دادند که هنوز پای انقلاب و آرمان های امام راحل ایستاده اند.

اسلامی همچنین ضمن ابلاغ سلام ویژه رییس جمهور به محضر مراجع بزرگوار تقلید عنوان کرد: ما امروز در استان قم مسائل مربوط به حوزه راه و شهرسازی را مرور کردیم و تلاش بر این است که این مشکلات به حداقل برسد.

وی در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به اهتمام ویژه دولت در آغاز دهه پنجم انقلاب نسبت به کار جهادی و ویژه در جهت رفع مشکلات مردم خاطرنشان کرد: دولت محترم به مشکلات در حوزه معیشت واقف است و ما نیز تلاش زیادی در جهت رفع محرومیت از مردم در حوزه مسکن داشته ایم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: رییس جمهور همه وزارت خانه ها را مأمور کرده تا نتایج مورد انتظار جامعه و مردم را در اولویت قرار بدهند و با اهتمام ویژه نسبت به امور اقدام کنند؛ یکی از مهمترین مسائل مورد نظر ایشان توجه به اقشار کم درآمد در شهرها و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های گسترده برای تولید مسکن ویژه افراد کم بضاعت جامعه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این بوده که شرایطی به وجود بیاید تا اقشار کم درآمد یا نیازمند به مساعدت دولت در این زمینه بتوانند صاحب مسکن بشوند.

اسلامی همچنین ابراز داشت: در حوزه حمل و نقل و راه ها و سامانه های حمل و نقل نیزتلاش زیادی در جهت توسعه خطوط ریلی و رفع نقاط حادثه خیز کرده ایم و همین طور اصلاح فرهنگ رفت و آمد و خود ساختار جاده ها نیز مورد اهمیت بوده است./1330/پ202/ق

ارسال نظرات