۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۴۵۴
اسلامی در دیدار مراجع:

مردم با شور انقلابی خود در 22 بهمن بار دیگر انقلاب را بیمه کردند

مردم با شور انقلابی خود در 22 بهمن بار دیگر انقلاب را بیمه کردند
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم با شور انقلابی خود در 22 بهمن انقلاب را مجددا بیمه کردند، گفت: حماسه آفرینی مردم وظیفه دولت را سنگین کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در دیدار مراجع تقلید با ابلاغ سلام رییس جمهور، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: مردم با شور انقلابی خود در راهپیمایی 22 بهمن مجددا انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی افزود: بعد از حماسه آفرینی مردم، احساس تکلیف مهمی در سطح دولت و شخص آقای رییس جمهور وجود دارد که باید اقداماتی به صورت فوق العاده جدی و جهادی برای بهبود زندگی و معیشت مردم انجام شود و همه دستگاه ها باید برنامه مشخصی داشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که دستگاه ها باید برنامه ریزی کنند تا اقدامات برای مردم ملموس باشد، اظهار داشت: ما در بخش راه و شهرسازی اهتمام ویژه به رونق بخشیدن به تولید مسکن و ساده سازی سیاست ها برنامه  در راستای جریا پیدا کردن تولید مسکن داریم.

وی ادامه داد: برای اقشار متوسط و کم درآمد تکلیق قانونی داریم و برای انجام آن برنامه هایی تهیه کردیم که با یاری خداوند متعال 500 هزار مسکن مهر باقی مانده که فعالیت آن شتاب گرفته را تکمیل کرده و تحویل دهیم و برنامه های در عرصه های دیگر را پیگیری کنیم.

اسلامی از ایجاد 400 هزار واحد جدید مسکن خبر داد و ابراز داشت: باید اجرای این برنامه ها قصد داریم تا مردم راحت تر از امکانات بهره مند شوند.

وی عنوان کرد:  مسأله مهم دیگر بازآفرینی شهری است، با بافت های فرسوده شهری و حاشیه نشینی ها مواجه هستیم که برای آنها تدابیر کارسازی اتخاذ شده و برنامه های اجرایی مشخصی تعیین شده است و منابع آن با مصوبه رهبر معظم انقلاب فراهم شده تا بازآفرینی و اصلاح وضعیت در بافت های فرسوده انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: شهر قم هم به مشکلات بافت های فرسوده دچار است  که خوشبختانه استاندار قم با جدیدت مسأله را دنبال می کند؛ در زمینه راه ها هم باید یک اهتمام ویژه برای برطرف کردن نقاط حادثه خیز تلاش می کنیم.

وی اضافه کرد: البته بی احتیاطی ها در رانندگی سبب بالارفتن تلفات شده است اما با راهکارهای تعیین شده به دنبال برطرف کردن نقاط حادثه خیز هستیم، مردم باید بتوانند در سفر از تسهیلات متفاوتی برخوردار شوند و در حال تدارک این قابلیت ها و ایمن سازی راه ها هستیم.

محمد قمین
ارسال نظرات