۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۹۷۴۵۹
شهردار تهران:

مردم تهران گسترده تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

مردم تهران گسترده تر از سال های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند
شهردار تهران با بیان این که مردم تهران گسترده تر گذشته در 22 بهمن حضور پیدا کردند، گفت: مردم به شرایط حساس کشور واقف هستند و عکس العمل به موقع دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیروز حناچی شهردار تهران امروز در دیدار مراجع تقلید با بیان این که شهرداری تهران تحت تأثیر شرایط اقتصادی کشور است، گفت: سعی می کنیم که در این وضعیت شرایط زندگی را برای مردم راحت تر کنیم.

وی افزود: اگر نمی توانیم کمک شایانی انجام دهیم نباید کار را برای مردم سخت تر کنیم، در تهران 240 نقطه به صورت میادین میوه و تره بار داریم که نیاز مردم به صورت ارزان تر عرضه می شود و تلاش می کنیم که برای شب عید هم به گونه ای برنامه ریزی شود که مردم تحت فشار نباشند.

شهردار تهران با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر اظهار داشت: سعی کردیم که با رعایت اقتضائات به هر دو مطلب به صورت جدی پرداخته شود، با وجود باران شدید تهران مردم گسترده تر از سال های گذشته در صحنه حضور پیدا کردند و این حضور نشان می دهد که مردم به شرایط حساس کشور واقف هستند و عکس العمل به موقع انجام می دهند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است کسانی که کارتن خواب هستند، شب ها به ویژه در زمستان بیرون نباشند و در گرم خانه ها از آن پذیرایی شود و سرپناهی داشته باشند تا دچار مشکلات بیشتری نشوند.

حناچی با تأکید بر این که بهسازی و توسعه مساجد را پیگیری می کنیم، ابراز داشت: شهرداری های کشور به ویژه شهرداری تهران کمک زیادی از دولت نمی گیرند و خود شهرداری ها باید درآمد داشته باشند و در شرایطی که وضعیت اقتصادی خوب نیست این درآمدها هم دچار مشکل می شود.

وی عنوان کرد: البته در این شرایط هم تلاش می کنیم سرویس و خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم، شهرداری تهران در حوزه قرآنی هم فعالیت های خوبی دارد و ساماندهی آسیب های اجتماعی و کودکان کار از دیگر فعالیت های شهرداری است.

شهردار تهران تأکید کرد که تلاش ما این است که فعالیت های دینی و مذهبی با محوریت مسجد را رکن برنامه ها داشته باشیم و در همین راستا در تمام محلات کانون قرآن و عترت وجود دارد.

محمد قمین
ارسال نظرات