۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۹۷۴۶۱
حجت الاسلام صادق زاده:

تهران فقیرترین شهر کشور در زمینه مساجد است

تهران فقیرترین شهر کشور در زمینه مساجد است
رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با بیان این که تهران فقیرترین شهر در زمینه مساجد است، از تلاش شهرداری تهران برای ایجاد و بهسازی مساجد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جواد صادق زاده رییس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران امروز در دیدار مراجع تقلید با تجلیل از خدمات شهردار فعلی تهران در دوران انقلاب و جنگ، وی را فردی دغدغه مند در مباحث دینی دانست.

وی افزود: اداره تهران کار سختی است و به اندازه چند وزارتخانه  کار دارد، شهرداری تهران حدود 70 هزار نفر پرسنل دارد و با مشکلات اقتصادی و بدهی های شهرداری اداره آن کار سختی است.

رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران برطرف کردن آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد را از فعالیت های شهرداری تهران دانست و اظهار داشت: در تهران معتادان متهاجر زیاد هستند که اگر گرم خانه های شهرداری نباشد دچار مشکل شوند.

وی با اشاره به فعالیت های مرکز دینی ادامه داد: درماه رمضان در بیش از 40 مسجد تفسیر قرآن برقرار کردیم و مفسران از سوی مجموعه آقای قرائتی در قم به تهران اعزام شدند، با توجه به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر به گونه ای برنامه ریزی شد که حرمت فاطمیه حفظ شده و فجر انقلاب گرامی داشته شود.

حجت الاسلام صادق زاده ابراز داشت: در این راستا در بیش از 40 مسجد شاخص تهران برنامه های مفصل با حضور شخصیت های برجسته داشتیم.

وی با بیان این که تهران فقیرترین شهر در کشور نسبت به مساجد است، عنوان کرد: شهرداری هم سعی دارد تا حد توان برنامه های دینی را تقویت کرده و در زمینه ایجاد و بهسازی مساجد سرمایه گذاری کند.

محمد قمین
ارسال نظرات