۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۵۹۷۴۶۴
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان:

تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ایستاده‌ایم

تا آخرین قطره خون در برابر دشمنان ایستاده‌ایم
سردار فدا با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع وطن در پاسداری از مرزهای کشور، گفت: تا آخرین قطره خون در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، ظهر امروز در مراسم استقبال از پیکر 27 شهید حادثه تروریستی زاهدان، با اشاره به حماسه آفرینی ملت ایران در روز 22 بهمن، گفت: افتخار می‌کنیم انقلاب اسلامی به چهل سالگی رسید.

وی در ادامه افزود: در گام دوم انقلاب به این شهدا که در سختی‌های فراوان و شرایط دشوار برای حفظ امنیت این کشور و مردم جانفشانی کردند می‌گوییم اصفهان امروز یک روز 25 آبان دیگر را شاهد است، در آستانه شهادت شهید حاج حسین خرازی هستیم و این شهدا امروز آمده‌اند به میان ما و به آنها می‌گوییم خوش آمدید.

سردار فدا خاطرنشان کرد: بعضی از این شهدا فرزند شهید هستند و یا دومین شهید خانواده هستند، این اقدامات کور و این حوادث ما را از راهی که در پیش گرفتیم برنمی‌گرداند بلکه ما را ثابت قدم می‌کند، انگیزه و اعتقادات ما در راهی که در پیش گرفتیم استوارتر و مصمم‌تر خواهد شد. افراد بسیاری از دیروز تقاضای حضور در مناطق مرزی را کرده‌اند و این مسأله مهمی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، شرایط کنونی را ظرفیتی برای تکمیل حماسه 22 بهمن دانست و تصریح کرد: مردم آمدند تا از این شهدا استقبال کنند و غریب نباشند، این شهدا غریب نخواهند بود و اعلام خواهیم کرد ما پشت سر رهبر معظم انقلاب خواهیم ماند و با وجود توطئه‌های مختلف کماکان در حمایت از انقلاب اسلامی و اسلام و جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد./1304/پ310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات