۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۹۷۴۷۶
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

تروریست ها منتظر انتقامی سخت باشند

تروریست ها منتظر انتقامی سخت باشند
آیت الله طه محمدی گفت: همه ما به شهیدانمان با تمام وجود افتخار می کنیم چرا که عارفانه و آگاهانه جان خود را تقدیم حضرت حق می کنند.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با محکوم کردن حادثه تروریستی در سیستان بلوچستان خاطر نشان کرد: پس از حضور حماسی و جانانه مردم ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دیدن این اتحاد و همبستگی برای دشمنان بسیار سخت بود.

وی افزود: استکبار و هم پیمانان او تمام تلاش خود را انجام دادند تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد بنابراین دشمنان جاهل به این فکر افتادند تا با انجام عملیاتی این شیرینی و جشن بزرگ را در کام مردم ایران عزیز تلخ کنند.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: اما دشمنان نمی دانند که ملت غیور جمهوری اسلامی ایران با شهادت انسی دیرینه دارند و برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده اند که تا آخرین قطره خون خود در مقابل دشمنان مقاومت خواهند کرد.

وی با بیان این که شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای دین و حفظ نظام عاشقانه به میدان نبرد حق علیه باطل می روند اظهار داشت: همه ما به شهیدانمان با تمام وجود افتخار می کنیم چرا که عارفانه و آگاهانه جان خود را تقدیم حضرت حق می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن همدردی با خانواده های شهدای حادثه تروریستی اخیر یادآور شد: از خداوند متعال برای این شهدای عزیز علو درجات را خواستاریم و دشمنان نیز منتظر انتقام سختی باید باشند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات