۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۹۷۴۸۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دولتمردان دستاوردهای مذاکرات را تبیین کنند

دولتمردان دستاوردهای مذاکرات را تبیین کنند
آیت الله محمدی گفت: متاسفانه آنچه شاهدش هستیم التماس طرف های ایرانی است اما باید بدانیم که مذاکره به معنای التماس کردن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امشب در جمع مردم همدان در مسجد مهدیه با اشاره به تصویب لایحه FATF در مجلس تاکید کرد: هر بار که این موضوع مطرح می شود که قرار است با کشورهای اروپایی مذاکره کنیم قلب من به درد می آید چرا بعد از هشت سال مذاکره امروز آقایان بگویند نتیجه این همه سال چه شد؟

وی با بیان این که کشورهای اروپایی خودشان دارای بمب اتم هستند اما نگران موشک های جمهوری اسلامی هستند اظهار داشت: تاریخ بارها شاهد نسل کشی و آدم کشی های شما بوده است اما حال که ملت ایران برای دفاع ازخود موشک هایی را می سازند بابت انها ابراز نگرانی می کنند.

آیت الله طه محمدی خطاب به مسؤولان تاکید کرد: متاسفانه آنچه شاهدش هستیم التماس طرف های ایرانی است اما باید بدانیم که مذاکره به معنای التماس کردن نیست یا لااقل بگذاریم یک بار آنها به ما التماس کنند.

وی اروپا و آمریکا را یار هم دانست و گفت: اروپایی ها کسانی هستند که به تبعیت از آمریکا از کودتاگران ونزوئلایی حمایت کردند حال چه طور ممکن است که با خروج آمریکا از برجام آنها هم به آن مقید باشند.

امام جمعه همدان به نقض حقوق بشر در فرانسه اشاره ای کرد و تاکید کرد: کشوری که روزانه مردمش را سرکوب می کند چه طور به خود اجازه می دهد که از نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی نام ببرد.

وی تصریح کرد: امروز باید با افزایش بصیرت دشمن خود را بشناسیم و با پیروی از ولایت در مقابل افراد نفوذی و دشمنان این انقلاب با تمام قدرت ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه یادآور شد: مفسدان و این آقازاده ها به خاطر داشته باشند که روزی باید در مقابل تک تک خون های ریخته شده و شهدا پاسخگو باشند.

وی در پایان با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: با عمل به فرامین حضرت آقا خواهیم دید که در پایان چهل سالگی دوم جمهوری اسلامی در کجا خواهد بود./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات