۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۵۰۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دیدار خانواده شهدا نعمت بزرگی است

دیدار خانواده شهدا نعمت بزرگی است
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه این مسؤولان به خانواده شهدا نیازمندند، گفت: خانواده شهدا از اسطوره‌ها هستند و دیدار آنها یک نعمت بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری عصر روز گذشته در نخستین یادواره شهدای عشایر ایل کتی جنوب و جنوب‌شرق استان تهران که در مسجد روستای حصار بالا ورامین برگزار شد با ابراز اینکه امام زمان (عج) به وجود شهدا می‌بالد، به کم لطفی برخی از مسؤولان به خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: در یکی از دیدارهایم با مقام معظم رهبری از ایشان بابت سرکشی از خانواده معظم شهدا قدردانی کردم، اما ایشان این کار وظیفه خود دانست و فرمود آن‌ها فرزندانشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و بر ما هم لازم است تا قدردان آن‌ها باشیم.

وی با اذعان اینکه این مسؤولان هستند که به خانواده شهدا نیازمند، افزود: خانواده شهدا از اسطوره‌ها هستند، با دیدار خانواده شهدا در حقیقت از شهدا تجللی کرده ایم و یاد آن‌ها را زنده نگه داشته ایم که این خود یک نعمت بزرگی است.

عضو شورای عالی انقلاب با ابراز اینکه امام زمان (عج) به شهدا می‌بالد، بیان کرد: بر همه لازم است تا در راستای تقویت فرهنگ شهادت بیشتر بکوشیم.

معاون امور بین‌الملل دفتر رهبر معظم انقلاب از حضرت زهرا(س) به عنوان اولین برگزار کننده یادواره شهید نام برد و ادامه داد: باعث افتخار خانواده شهدا است که شهدای ایران اسلامی امروز به عنوان الگویی در جهان معرفی شده اند.

معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جمعیت و کمیت شهدای عشایر، بیانات مقام معظم رهبری درباره عشایر که آن‌ها ذخایر انقلاب اسلامی هستند را یادآور شد و بیان کرد: با اینکه جمعیت عشایر تنها ۲ درصد جمعیت ایران است، اما آمار شهدای عشایر نسبت به جمعیتشان بسیار بالا است، عشایر در هر لحظه و مکان از مرز‌های کشور با قدرت دفاع کردند که لازم است ما هم امروز با همان انگیزه و اندیشه در برابر ظلم ایتادگی کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در پایان به دستاورد‌های ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و همه این موفقیت‌ها را مرهون جانفشانی‌های شهدا دانست و ابراز داشت: امروز در بسیاری از عرصه‌ها مخصوصاً حوزه دفاعی، علمی، پزشکی، عمرانی و موارد دیگر جزء برترین‌های جهان هستیم.

گفتنی است در پایان ۲۹ خانواده شهید عشایر با حضور معاون ارتباطات و امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری و نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات