۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۹۷۵۰۹
جنبش های انقلابی بحرین طی بیانیه ای اعلام کردند:

ملت بحرین، نهمین سال انقلاب خود را با عزت و شور انقلابی آغاز کرد

ملت بحرین، نهمین سال انقلاب خود را با عزت و شور انقلابی آغاز کرد
جنبش های انقلابی بحرین طی بیانیه مشترک با قدردانی از ملت این کشور اعلام کردند که این ملت نهمین سال انقلاب خود را با عزت و شور انقلابی آغاز کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش های الوفای اسلامی و آزادی ها و دموکراسی بحرین در بیانیه ای مشترک از حضور انقلابی مردم این کشور در فعالیت های هشتمین سالروز انقلاب 14 فوریه، قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است که مردم بحرین با مشارکت در فعالیت های انقلابی هشتمین سالگرد انقلاب 14 فوریه، نهمین سال این انقلاب را با عزت و شور انقلابی آغاز کرده اند و به رغم هجمه ها و یورش های مکرر نیروهای رژیم، به خیابان ها آمدند.

این بیانیه همچنین نسبت به شجاعت مردم بحرین برای مقابله با دیکتاتوری در این کشور تأکید کرد و اراده آنها را به عنوان چالشی برای گلوله و زور رژیم،  تحسین برانگیز خواند

جمعیت العمل اسلامی بحرین نیز طی بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که همگان مژده های پیروزی در هشتمین سالروز انقلاب را با چشم خود می بینند.

در این بیانیه آمده است: ملت بحرین در حالی وارد نهمین سال از انقلاب 14 فوریه 2011 شده که پیش روی پیروزی بزرگی قرار گرفته است و وعده الهی برای این پیروزی با وجود طغیان و ستم، محقق خواهد شد.

اهالی مناطق مختلف این کشور اخیرا طی بیانیه های جداگانه آمادگی خود را برای مشارکت در فعالیت هایی اعلام کردند که برای زنده نگه داشتن این انقلاب و ادامه مسیرش برگزار می شود.

در این بیانیه ها از همه مناطق پایتخت و دیگر شهرها خواسته شده است که مشارکت گسترده در فعالیت های انقلابی داشته باشند./983/ب902/ف

ارسال نظرات