۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۹۷۵۱۱
استاد حوزه علمیه:

FATf ایران را از لیست سیاه بانکی خارج نمی کند

FATf ایران را از لیست سیاه بانکی خارج نمی کند
استاد حوزه علمیه در جمع متحصنین مسجد جامع امام خمینی(ره) بازار، گفت: اگر ایران FATf را هم قبول کند از لیست سیاه بانکی خارج نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تحصن اعتراضی دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در مخالفت با لوایح استعماری FATF  امروز در مسجد امام خمینی(ره) بازار برگزار شد.

براساس این گزارش این تحصن اعتراضی که از چند روز پیش آغاز شده تا ظهر شنبه ادامه خواهد داشت و همزمان در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

یادآور می شود آیت الله سید محمد قائم مقامی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع متحصنین مسجد جامع امام خمینی(ره) بازار حضور یافت و گفت: ولایت تنها ضامن واقعی جمهوری اسلامی ایران است بنابراین اگر ولایت نباشد، جمهوری اسلامی ایران از یین می‌رود.

آیت الله قائم مقامی با تاکید بر اینکه انقلابیون باید مراقب توطئه دشمنان باشند و بر آرمان های انقلاب باقی بمانند، ابراز کرد: ارزش های انقلاب باید صیانت شود.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز برخی می خواهند قضیه جام زهر را با وضعیت کنونی خصوصا با این وضعیت اقتصادی برجام دیگری را تکرار کرده و لوایح استعماری را بر ملت ایران تحمیل کنند.

وی اضافه کرد: باید حالت صدای مخالف و مطالبه گری و نقد را داشته باشیم. ولی در کنار آن حرف افراد موافق این موضوع را هم بشنویم و اینگونه افراد را هم بیاوریم و با آن ها صحبت کنیم و بگوییم که اگر ایران FATf را هم قبول کند، از لیست سیاه بانکی بیرون نمی آید این را صراحتا مقامات آمریکایی گفته اند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات