۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۹۷۵۲۴
امام جمعه زنجان:

توصیه های رهبری نقشه راه توسعه کشور است

توصیه های رهبری نقشه راه توسعه کشور است
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: اگر به دنبال تعالی نظام و رفع مشکلات هستیم، باید توصیه های رهبری را نقشه راه خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این حادثه اوج کینه نوزی دشمنان و حامیان تروریست های تکفیری را ثابت کرد.

وی با تأکید بر این‌که مجازات مجرمان و عاملان این حادثه دردناک مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدیده و ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت پاکستان نهایت همکاری را در دستگیری و مجازات تروریست های فراری با نیروهای مسلح ایران داشته باشد.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: این پیام مهم که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و خطاب به ملت ایران صادر شده است دارای محتوایی مهم برای همه مردم و مسؤولان است.

وی با بیان این‌که بیانیه رهبری نقشه راه، اصول و چارچوب ادامه مسیر عزتمند انقلاب اسلامی بعد از 40 سال است، افزود: حرکت بر مبنای اصول و ارزش‌های انقلاب، تحمل سختی‌ها و دشواری‌هایی که دشمن ایجاد می‌کند و همت و تلاش شبانه‌روزی توصیه مهم رهبر انقلاب بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی توجه جدی به استقلال و عزت، نترسیدن از دشمن و دفاع از انقلاب را از جمله الزامات رسیدن به قله سعادت بر مبنای رهنمودهای رهبر انقلاب دانست و افزود: اگر به دنبال تعالی نظام و رفع مشکلات هستیم، باید توصیه های رهبری را نقشه راه خود قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به شور و شعور وصف ناپذیر ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: خداوند، ملتی هوشیار، بصیر، دشمن‌شناس و موقع‌شناس برای نظام جمهوری اسلامی عنایت کرده که باید شاکر و سپاسگزار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این‌که ملت ایران 40 سال با تمام توان و قدرت در مقابل نقشه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان، ایستاده‌اند، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و فشار  تبلیغاتی دشمن برای ناامید کردن مردم نتوانست هیچ خللی در بصیرت ملت ایران ایجاد کند.

وی پیام اول حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را پایبندی به انقلاب و تجدید میثاق با رهبری دانست و افزود: پیام دیگر این حماسه برای مسؤولان کشور بود که مردم گفتند ما به وظیفه خود عمل کردیم و اکنون مدیران است که مشکلات جامعه را برطرف کنند./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات