۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۹۷۵۲۷
امام جمعه خرم آباد:

پیام رهبری نقشه راه آینده انقلاب است

پیام رهبری نقشه راه آینده انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به بیانیه رهبری در راستای 40 سالگی انقلاب، گفت: این بیانه نقشه راه آینده انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ترسیم آینده انقلاب در بیانیه رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری در بیانیه 40 سالگی انقلاب افق آینده انقلاب اسلامی را ترسیم کردند.

وی با بیان اینکه این بیانیه ابعاد و زوایای گوناگونی دارد، افزود: این بیانیه نقشه راه آینده انقلاب اسلامی است و مخاطب اصلی این بیانیه مردم و جوانان هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: پیشرفت این انقلاب به جوانان بستگی دارد و این جوانان هستند که باید حافظ انقلاب باشند.

وی عنوان کرد: آمادگی برای ظهور و طلوع ولایت امام زمان(عج) و تمدن سازی برای آرمان های انقلاب اسلامی هدف از گام دوم در بیانیه رهبری است.

فساد اقتصادی عامل بسیاری از مشکلات است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه وجود بسیاری از مشکلات به خاطر فساد اقتصادی است، گفت: به گفته رهبری شرط مشروعیت همه مقامات حکومت جمهوری اسلامی طهارت اقتصادی است.

۲۲ بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی بود

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن امسال نمایش قدرت و اتحاد ملت ایران اسلامی بود، عنوان کرد: مسؤولان نباید نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی شکست دیگری برای آمریکا و استکبار جهانی بوده است، گفت: با این حضور توطئه ها و نقشه های آمریکا نقش بر آب شد، مردم توطئه را خنثی و عملکرد برخی از مسؤولان را از انقلاب، نظام و رهبری جدا کردند.

سپاه خون شهدای حادثه تروریستی زاهدان را بدون پاسخ نمی گذارد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان بیان کرد: این اقدام جنایتکارانه و تروریستی نشانه سردرگمی، ضعف و زبونی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ایادی آن پس از خلق حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مردم، دچار سردرگمی شدند، وقتی دشمنان این حماسه و حادثه را دیدند به دنبال این افتادند که کام ملت ایران را تلخ کنند، افزود: دست به یک اقدام کور زدند و تعدادی از پاسداران عزیز که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی بودند را مورد هدف قرار دادند و آنها را به شهادت رساندند.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: دشمنان، تروریست ها و استکبار جهانی بدانند به کمک خداوند سپاه قدرتمند ما خون شهیدان مظلوم ما را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و انتقام خون شهیدان را خواهند گرفت.

روحانیت انقلابی در صف مقدم مبارزه قرار داشته و دارد

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت و دفاع مقدس گفت: شهید محلاتی انسانی اخلاقی، با اخلاص و عاشق شهادت بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان کرد: امروز این امر برای جامعه و روحانیت مبارز و انقلابی الگو شده است، ما خدا را شکر می کنیم که امروز روحانیت انقلابی در صف مقدم مبارزه قرار داشته و دارد./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات