۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۹۷۵۲۹
امام جمعه همدان:

بیانیه رهبر انقلاب راه گشای نسل های بعدی خواهد بود + فیلم

بیانیه رهبر انقلاب راه گشای نسل های بعدی خواهد بود + فیلم
آیت الله طه محمدی گفت: بیانیه رهبری به قدری راه گشا است که نه تنها زمان حال بلکه مردم در سال های آینده باید آن را توصیف کنند و از آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا خاطر نشان کرد: رعایت تقوایی که از روی آگاهی باشد رها سازی انسان از بدبختی ها را به همراه خواهد داشت.

وی بیانیه رهبر معظم انقلاب را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و گفت: این بیانیه بسیار بسیار پر اهمیت را باید بارها خواند و هر بار از ان درسهای تازه ای گرفت.

آیت الله طه محمدی افزود: این بیانیه تاریخی به قدری راه گشا است که نه تنها زمان حال بلکه مردم در سال های آینده باید جمله به جمله آن را توصیف کنند و از ان بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: این وظیفه ما است که از امام امت به خاطر این بیانیه پر محتوا و تاریخ ساز که همانند وصیت نامه امام خمینی (ره) ماندگار خواهد شد تشکر کنیم.

امام جمعه همدان ضمن تشکر از امت مسلمان ایران به خاطر حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: معجزه ای که مردم ایران آن را خلق کردند انصافا همه امیدهای دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: دلیل این همه دشمنی و دست به ترور بردن ها هم همین است که توانایی دیدن این اتحاد و همبستگی ملت ایران را ندارند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در روز ۲۲ بهمن در شهر همدان با وجود بارش شدید برف همه اقشار از کودک تا پیرمرد چه با شکوه به میدان آمده بودند و آن قدر با شکوه بود که انسان از وصف آن عاجز است.

امام جمعه همدان با بیان این که اگر انسان قدر خود را بداند به راحتی می تواند سراسر عالم را به تصرف خود درآورد گفت: متاسفانه بعضی از انسان ها آن قدر در این عالم خود را زندانی می کنند که راه درست را گم می کنند.

وی دو عامل را دلیل این اتفاق عنوان کرد و تصریح کرد: اولین عامل در بیچارگی انسان چیرگی نفس اماره بر او است و عامل دیگر هم وجود حکومت های ظالم و قدرت طلب است که انسان هارا از نظر فکری به فردی بی خاصیت تبدیل می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه دوم نیز با اشاره به مشکلات معیشتی مردم یادآور شد: دولتمردان باید به داد مردم برسند و در کنار این رسیدگی به مظلومان نظارت جدی بر بازار را فراموش نکنند.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سیستان بلوچستان تصریح کرد: نباید لحظه ای از نقشه های دشمن غافل شویم چرا که هیچ وقت دشمن از توطئه چینی دست نخواهد بر داشت.

آیت الله طه محمدی در پایان مراقبت از فرزندان را به والدین یادآوری کرد و گفت: دشمن در کمین نسل بعدی است و نقشه های فراوانی برای از راه به در کردن نسل چهارم انقلاب دارند بنابراین باید حواسمان به بچه ها باشد./979/پ202/ب1

تعداد بازدید : 1
هادی شاملو
ارسال نظرات