۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۹۷۵۳۱
جنبش العمل اسلامی لبنان:

عاملان حمله تروریستی به سپاه مورد حمایت برخی کشورهای منطقه هستند

عاملان حمله تروریستی به سپاه مورد حمایت برخی کشورهای منطقه هستند
جنبش العمل اسلامی لبنان حمله تروریستی به کاروان مرزبانان سپاه را محکوم و عاملان آن را مورد حمایت برخی کشورهای منطقه اعلام کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش العمل اسلامی لبنان طی پیامی حمله تروریستی به کاروان مرزبانی سپاه در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و جراحت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: این حمله تروریستی در راستای اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و با هدف ناامنی و بی ثباتی در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت. این جریان های تکفیری و تروریستی که از سوی برخی از کشورهای منطقه حمایت می شوند، نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند.

جنبش العمل اسلامی لبنان تصریح کرد: ایران در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده است و جبهه مقاومت به ویژه در لبنان و فلسطین حمایت می کند. مردم ایران باید با وجود طوائف و مذاهب مختلف در یک خندق در برابر طرح های صهیونیستی – آمریکایی بایستند و اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان مبنی بر ایجاد فتنه بین مردم یک کشور و دین واحد را ندهند.

این جنبش تاکید کرد که این گونه اقدامات تروریستی موجب می شود که مردم ایران با عزم و اراده بیشتر با توطئه های خارجی مقابله کنند.

در این پیام آمده است: این اقدام تروریستی را به جمهوری اسلامی ایران و خانواده های شهدا تسلیت می گوییم و از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان را مسالت داریم.

گفتنی است، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام چهارشنبه پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند که در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، 27 تن کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند.

گروه جیش‌العدل با انتشار بیانیه‌ای در وب‎سایت خود، مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرده است که تمامی سرنشینان این اتوبوس کشته‌ شده‌اند./994/ب901/ف

ارسال نظرات