۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۵۹۷۵۳۳
آیت الله موسوی جزایری:

تا نفس دارم در خدمت مردم و رهبری هستم

تا نفس دارم در خدمت مردم و رهبری هستم
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه تقویت رهبری تقویت اسلام است، گفت: با خودم عهد بستم تا نفس دارم خدمت ملت و امام خامنه‌ای باشم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز، با ابراز خوشحالی از تشکیل دولت جدید لبنان اظهار داشت: تشکیل دولت ائتلافی لبنان یک پیروزی بزرگ برای حزب الله و جبهه پایداری است هر چند که گرایش‌های آمریکایی و صهیونیستی در لبنان وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اجلاس ورشو و شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد ائتلاف علیه ایران عنوان داشت: اروپایی‌ها و کشور‌های دوست در صف آمریکا نبوده و مواضع مثبتی در قبال ما داشتند و علنا نگذاشتند ترامپ به اهداف شوم خود برای تضعیف ایران دست پیدا کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی‌ها تأثیر خود را بر اجلاس و تصمیم گیری‌ها می‌گذارد، خاطرنشان کرد: اجلاسیه ورشو با عدم دعوت جهانیان روبرو شد و بناچار برچسب بررسی برخی مشکلات بجای مقابله و مبارزه با ایران جایگذاری شد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به ذبح کودک ۶ ساله سعودی به دست وهابیت در مدینه منوره اظهار داشت: گناه چنین کودکی صلوات بر محمد و آلش است که یک حیوان درنده وهابی جلوی چشمان مادرش با تیکه شیشه ذبح می‌کند، ما ضمن محکومیت چنین جنایتی از مجامع بین المللی می‌خواهیم جلوی جنایات آل سعود را بگیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان آل سعود ناصبی و مخالف اهل بیت هستند، تصریح کرد: چنین جنایاتی از فرط عصبانیت و دشمنی با اهل بیت بوده و هرگز بی پاسخ نخواهند ماند، برای وجدان بشری تحمل چنین جنایاتی ناممکن است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به عملیات تروریستی در مرز زاهدان گفت: برادران سپاهی پاک و خدمتگزار که برای تحکیم امنیت ملت ایران عازم نقطه هدف بودند، نزدیک به ۳۰ تن از آن‌ها به اربابشان سیدالشهدا ملحق شدند، ما چنین راهی را ادامه می‌دهیم و عملیات‌های تروریستی ما را از اهدافمان باز نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه عملیات‌های مذبوحانه دشمن کوردل ما را از اهداف مان بازنخواهد داشت، تصریح کرد: ملت ایران بر حق بوده و هست، در ۸ سال جنگ شهیدان بسیاری تقدیم کردیم حال امروز ملت ایران قدرتمند در صحنه حضور دارد و دشمنانش به قعر جهنم رفتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر تبلیغی به انگلستان عنوان داشت: این سفر برای تبلیغ اسلام به مناسبت ایام فاطمیه و چهل سالگی انقلاب اسلامی بود و منطقه ماموریت تعیین شده برای ما لندن و شهر‌های اطراف همچون منچستر و بیرمنگام بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در مدت حضور شب و روز به سخنرانی پرداختیم، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها و عراقی‌ها استقبال فوق العاده‌ای داشتند و بسیاری از عراقی‌ها آنقدر انقلابی و طرفدار امام بودند که بسیاری از سخنرانی‌ها را به زبان عربی برگزار کردیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه برای اردو زبان‌ها و انگلیسی زبان‌ها سخنرانی کردیم، عنوان داشت: استقبال باشکوه و ویژه‌ای از سخنرانی‌ها بود که آن برای مشت محکم زدن به سخنان بولتون مبنی بر عدم برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی بود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه زنان محجبه در برخی خیابان‌ها بسیار و مساجد هر چند قدم در انگلستان بود، گفت: بیش از ۴ میلیون مسلمان در انگلستان است، پیش از انقلاب اسلامی تنها یک مجمع دینی و یک روحانی بود که ما آن زمان در سفر به انگلستان او را دیدیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به وجود مدارس دخترانه و پسرانه بصورت مجزا براساس موازین اسلامی و کالج‌ها در دانشگاه براساس مذهب تشیع اشاره کرد و افزود: دانشجویان مسلمان با مدرک رسمی در آنجا درس می‌خوانند از همه عجیب‌تر حوزه علمیه بود که دولت انگلستان، هر مدرکی را حوزه بدهد، تایید و به رسمیت می‌شناسد.

آیت الله موسوی جزایری درباره شایعات مطرح شده پیرامون سفر درمانی ادامه داد: بنده اصلا بیمارستان و درمانگاهی نرفتم منتهی مدارک پزشکی مان را که پزشکان اهوازی و تهرانی درباره ضعف و بی حسی در پاهایمان، دیده بودند تنها به یک پزشک ارائه کردم که وی نظر پزشکان ما را تایید و اعلام کرد ضعف و بی حسی شما درمان مشخصی ندارد.

وی با بیان اینکه برای اقامه نماز باید بدن ساکن و آرام باشد، افزود: برای نمازجمعه باید نیم ساعت خطبه قرائت و سپس نماز را ایستاده بخوانیم و با این اوضاع توان نداریم، اما در حد توان تلاش می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: وضع مزاجی ما اینگونه است و نمی‌توان کتمان کرد، به ما سازش با درد توصیه شده، با افزایش عمر قوای بدن تحلیل می‌شود.

امام جمعه اهواز بیان داشت: اگر نتوانم در کسوت امام جمعه و نماینده ولی فقیه باشم خادم شما هستم و درب روحانیت بر مردم باز است و همان خدمتگزار همیشگی هستم.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه تقویت رهبری تقویت اسلام و خدمتگزای به ولایت فقیه و مردم خدمت به اسلام است، تصریح کرد: با خودم عهد بستم تا نفس دارم خدمت ملت و امام خامنه‌ای باشم و وظیفه خود را درباره نظام و انقلاب انجام می‌دهم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان گفت: نمایندگی ولی فقیه وظیفه سنگین و امانت است و اگر کسی به ما کمک کند بسیار خوشحالم حال چه از استان و چه خارج از استان باشد./۹۴۵۶/پ202/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات