۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۹۷۵۳۴
آیت الله قبلان:

نتیجه اجلاسیه ورشو حمله تروریستی به سپاه بود

نتیجه اجلاسیه ورشو حمله تروریستی به سپاه بود
رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نتیجه اجلاسیه ورشو را حمله تروریستی به مرزبانان سپاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان حمله تروریستی به کاروان مرزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و آن را مرتبط با نشست سران برخی از کشورهای جهان در اجلاسیه ورشو دانست و اظهار داشت: این حمله تروریستی در زمانی صورت می گیرد که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفته اند.

وی افزود: حمله به کاروان مرزبانان سپاه با هدف تکمیل پروژه دشمنی و تحریم ایران و تنبیه این کشور به دلیل مقابله با تروریست های تکفیری و صهیونیستی در سوریه، عراق و لبنان و غزه صورت گرفت.

آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان این حمله تروریستی را به رهبر انقلاب اسلامی، مردم و خانواده های شهدا تسلیت گفت و از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان و ثبات، امنیت و صلح را برای ایران مسالت کرد.

گفتنی است، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام چهارشنبه پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند که در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، 27 تن کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند.

گروه جیش‌العدل با انتشار بیانیه‌ای در وب‎سایت خود، مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرده است که تمامی سرنشینان این اتوبوس کشته‌ شده‌اند./994/ب902/ف

ارسال نظرات