۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۵۳۷
خطیب جمعه اصفهان:

دلارهای آمریکایی و سعودی در اختیار تروریست‌های حادثه زاهدان قرار دارد

دلارهای آمریکایی و سعودی در اختیار تروریست‌های حادثه زاهدان قرار دارد
امام جمعه موقت اصفهان تفکر مقاومت و تقوا را مانع موفقیت آمریکا عنوان کرد و گفت: دلارهای آمریکایی و سعودی در اختیار تروریست‌های حادثه زاهدان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان، تقوا داشتن را مانع موفقیت شیطان در فریب انسان توصیف کرد و گفت: افرادی که اعمال شیطانی انجام می‌دهند به دلیل نداشتن تقوا فریب شیطان را می‌خورند و مرتکب جنایات می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی در ادامه افزود: دشمنان تمام تلاش خود را به کار بستند تا مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شوند، اما مردم ما اهل تقوا بودند و فریب فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی دشمنان را نخوردند و حضوری باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و ثابت کردند دشمنان با همه هزینه‌هایی که داشتند نتوانستند مردم را فریب دهند.

وی با بیان اینکه باید همواره به فکر قیامت و روز آخرت و معاد باشیم، تصریح کرد: باید به فکر زندگی دنیا باشیم اما این موضوع نباید موجب غفلت از آخرت باشد و باید بدانیم مقصد نهایی ما آخرت است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم کشور در راهپیمایی 22 بهمن علیرغم سردی هوا و بارندگی برف و باران، اظهار کرد: در راهپیمایی 22 بهمن حتی افراد ویلچر نشین و خانواده ها همراه با فرزندانشان به راهپیمایی آمدند، 40 سال است مردم ما با تمام توان در برابر دشمنان قرار گرفته‌اند و این ایستادگی تا زمانی که آمریکا را به زیر بکشیم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در همه شهرها حماسی و پرشور بود و تا زمانی که این ایستادگی و این تفکر و مقاومت در میان مردم باشد آمریکا و مزدورانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. مزدوران کوردل با دلارهای سعودی و آمریکایی کسانی که در مسیر بازگشت به خانه از زاهدان پس از مرزبانی و حفاظت از کشور در شرایط سخت بودند و مسلح هم نبودند را به شهادت رساندند.

وی خواستار انتقام گیری از دشمنان و عوامل حادثه تروریستی زاهدان شد و گفت: پاسداران عزیز که داعش را ریشه کن کردند باید همانطور که دشمنان در جشن 22 بهمن و حماسه آفرینی در این روز مردم را غم زده کردند باید پاسداران دل مردم را شاد کنند، دشمنان به خوبی می‌دانند توان مقابله با پاسداران انقلاب اسلامی را ندارند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات