۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۷۵۴۲
امام جمعه کرمان:

مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اجازه کار دهند

مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اجازه کار دهند
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به نقش جوانان در کشور، گفت: مسؤولان قدر جوانان با تجربه و انقلابی را بدانند و به آن‌ها اجازه کار در کشور بدهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: تقوا آبروی انسان را در آخرت حفظ می‌کند.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به این که تبعیت از نفس، انسان را در دنیا خوار و ذلیل می‌کند، خاطرنشان کرد: به دنبال شهوت رفتن انسان را از خدا دور و زندگی را برای انسان جهنم می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه دوم با اشاره به تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س)، گفت: مادران در زندگی حضرت ام البنین را الگو قرار دهند تا بتوانند بهترین فرزندان را تربیت کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی تصریح کرد: حادثه تروریستی دشمنان که در منطقه خاش برای مرزبانان ایرانی ایجاد شد را محکوم می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمان با بیان این که مردم در ۲۲ بهمن چشم دشمنان را کور کردند، ابراز داشت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های شوم دشمنان را از بین بردند.
 
وی خاطرنشان کرد: مسؤولان قدر ملت بزرگ ایران را بدانند و هر چه که در توان دارند برای خدمت به مردم انجام دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به صحبت‌های رهبری، اظهار داشت: محور‌های علم و پژوهش، سبک زندگی، استقلال و آزادی و حفظ مرزبندی از مهم‌ترین گام‌های انقلاب شمرده می‌شود.
 
امام جمعه کرمان با اشاره به این که مسؤولان به جوانان انقلابی و با تجربه اجازه کار بدهند، ادامه داد: مسؤولان قدر جوانان با تجربه و انقلابی را بدانند و به آن‌ها اجازه کار در کشور بدهند./۹۷۰۷/پ203/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات