۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۹۷۵۴۵

فعالان شبکه های اجتماعی عرب، حضور مقامات عربی در نشست ورشو را محکوم کردند

فعالان شبکه های اجتماعی عرب، حضور مقامات عربی در نشست ورشو را محکوم کردند
فعالان شبکه های اجتماعی با اعلام این که نشست ورشو موج جدیدی از عادی سازی روابط با تل آویو است، مشارکت مقامات عربی در این نشست را محکوم کردند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، فعالان شبکه های اجتماعی در کشورهای حوزه خلیج فارس، ضمن انتقاد از اقدامات سران این کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، حضورشان در نشست ورشو را محکوم کردند.

فعالان مذکور اعلام کردند که مشارکت وزیران خارجه کشورهای حوزه خلیج در نشست ورشو با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، موج جدیدی از عادی سازی روابط میان این کشورها با تل آیو ایجاد کرده است.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ویدئویی را منتشر کرد که در این ویدئو خالد الیمانی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن به همراه مقامات عربی دیگر در کنار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر سر یک میز نشسته‌اند.

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم نوشته است که در نشست ورشو نتانیاهو، داماد و وزیران خارجه کشورهای عربی سیاه لشکری بودند که از سوی آمریکا به منظور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تامین هزینه های جنگ آینده توسط آمریکا احضار شده بودند./983/ب902/ف

ارسال نظرات