۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۹۷۵۵۰
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

اجلاسیه ورشو اعلام جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران است

اجلاسیه ورشو اعلام جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران است
نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بیان کرد: اجلاسیه ورشو اعلام جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و نابودی فلسطین است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به اجلاسیه ورشو لهستان گفت: این اجلاسیه اعلام جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران و تلاش اسرائیل برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی است.

وی اجرای «معامله قرن» و اعلام وجود - کامل - رژیم اشغالگر صهیونیستی در منطقه از دیگر اهداف اجلاسیه ورشو دانست و افزود: اسرائیل شر مطلق و همکاری با آن حرام است و همه باید از مردم فلسطین حمایت و هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

نائب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان حمله تروریستی به کاروان مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد و اظهار داشت: این اقدام تروریستی با هدف ایجاد تزلزل در امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.

وی ادامه داد: ایران حامی فلسطین و مخالف طرح های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه است بنابراین دشمنان با چنین اقداماتی درپی انتقام از ایران هستند.

حجت الاسلام شیخ علی الخطیب شهادت مرزبانان سپاه را به ایران، رهبر انقلاب اسلامی و مردم تسلیت گفت و از خداوند متعال شفا عاجل مجروحان را مسالت کرد.

گفتنی است، یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام چهارشنبه پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند که در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.

در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت پذیرفت، 27 تن کشته و 13 تن دیگر زخمی شدند.

گروه جیش‌العدل با انتشار بیانیه‌ای در وب‎سایت خود، مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرده است که تمامی سرنشینان این اتوبوس کشته‌ شده‌اند./994/ب901/ف

ارسال نظرات