۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۹۷۶۰۲
با صدور پيامي؛

آيت الله نمازي خواستار برخورد با عاملان و آمران جنايت تروريستي زاهدان شد

آيت الله نمازي خواستار برخورد با عاملان و آمران جنايت تروريستي زاهدان شد
آيت الله نمازي در پيامي با محكوم كردن حادثه تروريستي زاهدان از مسؤولان ذيربط خواستار برخورد با عاملان و آمران اين عمل ددمنشانه در اسرع وقت شد.
آیت الله عبدالنبی نمازی در این پیام که یک نسخه از آن در اختیار خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان قرار گرفت، دشمنان اسلام و نظام به این عمل جنایت کارانه خود چهره کریه و قلب قصی خود را بر ملا و سرسپردگی خود را به اربابان شان نشان دادند.

متن کامل پیام آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مزدوران استكبار بار ديگر فاجعه آفريدند و جمعي از بهترين فرزندان این ملت و حافظان این مرز و بوم را به خاک و خون کشیدند و به این وسیله چهره کریه و قلب قصی خود را بر ملا و سرسپردگی خود را به اربابان شان نشان دادند، غافل از اینکه شهادت آرزوی دیرینه هر یک از رزمندگان و مجاهد ان فی سبیله بوده و هست.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های عزیز شهدان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی و به ویژه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه دامت برکاته برای مصدومین و مجروحین این حادثه از خدای منان شفای کامل طلب می‌نمایم و امید واثق دارم که به حول و قوه الهی با هوشیاری مسؤولان ذیربط عاملین و آمرین این عمل ددمنشانه در اسرع وقت به جزای عمل ننگین خواهند رسید./۱۳۰۷/د102/ب1

عبدالنبی نمازی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کاشان
بيست و هفتم بهمن ماه يكهزار و سيصد و نود و هفت
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات