۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۹۷۶۱۰
امام جمعه تبریز:

تقویت برنامه‌های رسانه ملی ضرورت دارد

تقویت برنامه‌های رسانه ملی ضرورت دارد
حجت الاسلام و المسلمين آل هاشم گفت: بايد برنامه هاي رسانه ملی تقويت شود تا مخاطبان نیازی به تماشاي برنامه های شبکه هاي خارجي نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل هاشم، نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي امروز در مراسم افتتاح طرح های فنی صدا و سیمای استان اظهار داشت: به روز نبودن تجهيزات، کمبودها و امکانات فني صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي باید رفع شود تا مطالبات مردمی تحقق یابد.

وی افزود: همه عوامل صدا و سيما، دست به دست هم داده و با پخش برنامه هاي مختلف، در داخل و براي خارج از کشور از جمله برنامه هاي برون مرزي برای جمهوري آذربايجان و قفقاز، نقش مهمي در منطقه ايفا مي کنند، از اين رو بايد از اين گونه برنامه ها حمايت شود تا کيفيت آنها، روز به روز ارتقا يابد.

امام جمعه تبريز خاطرنشان کرد: در برابر توطئه هاي فرهنگي دشمنان که با صدها شبکه و هزاران سايت هاي اينترنتي عليه ايران تبليغ مي کنند، بايد برنامه هاي فرهنگي ملي و بومي تقويت شود و با اغنای مخاطبان، به رجوع آنها براي تماشاي برنامه هاي شبکه هاي خارجي، نياز نباشد.

همچنین پورمحمدي، استاندار آذربايجان شرقي در سخنانی با اشاره به برگزاري باشکوه مراسم 22 بهمن اظهار داشت: اين شکوه حضور ملت در راهپيمايي 22 بهمن حاصل تلاش هاي صدا و سيماست.

وی با اشاره به اهميت پوشش رسانه اي در استان هاي مرزي گفت: امروزه تهاجم و تلاقي فرهنگي، مبحث بسيار مهمي است که بايد جدي گرفته شود، چرا که ديگر خبري از جنگ فيزيکي نيست، بلکه دشمنان و معاندان نظام جمهوري اسلامي مي خواهند با استفاده از توان و ظرفيت رسانه ها، انسجام اجتماعي، نهاد خانواده و اخلاقيات جامعه را تحت تاثير قرار داده و در صدد براندازي نظام هستند، پس در چنين شرايطي بايد با قواي کامل با اين هجمه، مقابله به مثل کرد.

مديرکل صداو سيماي مرکز آذربايجان شرقي نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از پروژه های افتتاح شده و برنامه های آینده پرداخت./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
علاوه بر تقویت باید اصلاح ساختاری بشود
0
0