۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۵۹۷۶۱۳
آیت الله طه محمدی:

رسیدن به کمال هدف از آفرینش است

رسیدن به کمال هدف از آفرینش است
امام جمعه همدان گفت: در عالم خلقت چیزی را نمی توان نام برد که بدون هدف آفریده شده باشد چرا که معنی این حرف عبث بودن جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان بعد از ظهر امروز در جمع پاسداران آموزشگاه قدس ضمن تسلیت به خاطر شهادت مرزبانان در حادثه تروریستی اخیر یادآور شد: دشمنان کور دل که توان دیدن راهپیمایی با شکوه 22 بهمن را نداشتند به دنبال تلخ کردن کام مردم بودند و روی به ترور آوردند.

وی با بیان اینکه در فاطمه شناسی نمره قبولی نخواهیم گرفت اظهار داشت: با وجود عشق ورزیدن عاشقان حضرت به ایشان اما جایگاه واقعی حضرت را نتوانسته ایم درک کنیم.

آیت الله طه محمدی افزود: جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) به اندازه ای است که در روز قیامت هیچ یک از 124 هزار پیامبر بدون شفاعت حضرت نمی توانند به بهشت بروند.

وی هدف از آفرینش را رسیدن به کمال عنوان کرد و گفت: در عالم خلقت چیزی را نمی توان نام برد که بدون هدف آفریده شده باشد چرا که معنی این حرف عبث بودن جهان خواهد بود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: انسان تنها ذره ای راجع به زنبور عسل و دیگر حیوانات اطلاعات پیدا کرده است و با همین اطلاعات اندک کتاب های بسیاری نوشته شده است.

وی یادآور شد: اما در این اطلاعات جمع آوری شده به این موضوع کمتر پرداخته شده است که انجام این کارها را چه کسی به آن ها یاد داده است و در کدام دانشگاه یاد گرفتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به نحوه یادگیری مطالب در جهان پرداخت و خاطرنشان کرد: آموزه های انسان به صورت تشریحی است اما آنها به صورت تکوینی مطالب را فرا خواهند گرفت./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات