۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۵۹۷۶۳۶
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی از قدرت جبهه مقاومت می‎ترسد

رژیم صهیونیستی از قدرت جبهه مقاومت می‎ترسد
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از مشاهده توانایی حزب الله در سوریه از جبهه مقاومت ترسیده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در گفت وگو با شبکه المنار با بیان این که جبهه مقاومت کوه‎ های سخت و بزرگی را پشت سر گذاشته است، اظهار داشت: حزب الله پس از جنگ 2006 میلادی به نسبت قبل از این جنگ، بسیار پیشرفت کرده و در حال توسعه است.

وی افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از مشاهده توانایی حزب الله در سوریه از جبهه مقاومت ترسیده است. گستردگی جنگ سوریه و سبک جدید نبرد موجب شده است که جبهه مقاومت دستاوردهای بسیاری را بدست بیاورد.

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه جبهه مقاومت مراحل بسیار سخت تری به نسبت سوریه را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: نبرد سوریه موجب شده که جبهه مقاومت بیشتر به قدس نزدیک شود. رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا با حضور در اجلاسیه ورشو درپی اجرای سریع «معامله قرن» هستند زیرا به خوبی به قدرت جبهه مقاومت در نبرد سوریه پی برده اند. اجماع علیه محور مقاومت و آنچه در ورشو انجام شد، اهداف دشمن را محقق نخواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت، این کشور را تحریم کرده است و مردم ایران نیز به دلیل پذیرش مساله فلسطین این سختی ها را تحمل می کنند. اگر ایران روزی اعلام کند که دیگر نمی خواهد از فلسطین حمایت کند و آن را فراموش کرده است، آمریکا بدون درنگ به این کشور در ساخت انرژی هسته ای به این کشور کمک می کند.

حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین خاطرنشان کرد: هیچ انتقامی، برابرِ خون حاج عماد مغنیه نیست جز بازپس‌گیری قدس. مقاومت قادر به جبران (انتقام) است زیرا تعدادی زیادی فرمانده در اختیار دارد و از این نظر غنی است./994/ب901/ف

ارسال نظرات