۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۹۷۶۸۹

فراخوان ثبت نام اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور

فراخوان ثبت نام اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور
معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از آغاز ثبت نام اردوی زیارتی راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین تهرانی در گفتگویی عنوان کرد: اردوی راهیان نور به همت اداره کل امور فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی و شهادت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا علیهاالسلام و میلاد باسعادت حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مناطق جنگی جنوب کشور حضور یافته و با حضرت امام(ره)، شهدای دفاع مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی تجدید میثاق می‌کنند.

حجت‌الاسلام تهرانی افزود: این اردو به مدت پنج روز از تاریخ پنجشنبه ۹ اسفند تا روز دوشنبه ۱۳ اسفند سال جاری برگزار می‌شود و بانوان طلبه حضوری و غیرحضوری سراسرکشور و همچنین بانوان طلبه غیرایرانی می‌توانند در این اردو ثبت نام کنند.

وی، مهلت ثبت نام در این اردوی زیارتی معنوی را تا روز جمعه ۳ اسفند اعلام کرد و گفت: متقاضیان شرکت در اردوی راهیان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌توانند جهت ثبت نام به اطلاعیه راهیان نور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: این برنامه به منظور رشد و تقويت روحيه جهادي در طلاب و به تبع آن در جامعه، به عنوان پشتوانه تحول و تعالي انقلاب اسلامي، معرفی شهدا به عنوان الگوهای ارزشی و ماندگار و دشمن‌شناسي و شناخت جنايات استكبار جهاني عليه ملت ايران و تقويت خشم انقلابي عليه دشمنان برگزار می‌شود.

جهت ثبت نام، اطلاعیه راهیان نور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را مطالعه کنید. /924/د103/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات