۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۹۷۷۰۳
با حضور اقشار مختلف مردم؛

تشيیع با شكوه شهداي امنيت در كاشان برگزار شد

تشيیع با شكوه شهداي امنيت در كاشان برگزار شد
امروز كاشان از عطر شهداي امنيت عطرآگين شد و با حضور پر شور و بي سابقه مردم كاشان سه شهيد كاشاني مدافع امنيت کشور در كاشان تشييع و به خاك سپرده شدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، صبح امروز با حضور همگانی مردم کاشان پس از اقامه نماز به امامت آيت الله نمازي  بر پيكر مطهر سه نفر از ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان شهید ابوالفضل موسوی، شهید سید ثارالله موسوی و شهید ابراهیم صیادی بر فراز دستان مردم شهید پرور کاشان از محل سپاه کاشان تا میدان ۱۵ خرداد تشییع و سپس با انتقال پیکر پاک شهدا به گلزار دارالسلام کاشان به خاک سپرده شدند.

بعد از انجام تشییع این سه شهید در کاشان، شهید سید ثارالله موسوی بعداز انتقال به آستان مقدس علی ابن باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد و شهید ابوالفصل موسوی به روستای کاغذی انتقال و به خاک سپرده شد و شهید ابراهیم صیادی به روستای نشلج از توابع بخش نیاسر کاشان انتقال و به خاک سپرده شد.

مردم کاشان که دفاع از حریم کشور را یک وظیفه همیشگی خود می‌دانند از کارگر تا کارمند و جوان و پیر زن و مرد و ورزشکار و هنرمند در مراسم تشیع پیکر سه شهید مدافع امنیت خود در صفوف بهم پیوسته حاضر شدند و چهره‌ای پر فروغ از حضور تحسین برانگیز خود را که نظیر آن تاکنون در کاشان به ثبت نرسیده بود به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر است، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.

شایان ذکر است، در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش به زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند که در بین ۲۷ شهید این حادثه سه شهید ابوالفضل موسوی، سید ثارالله موسوی و ابراهیم صیادی از شهرستان کاشان هستند.

شهرستان کاشان یکهزار و ۷۰۴ شهید و سردار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و نظام و انقلاب اسلامی‌کرده است، و ۳ هزار و ۵۰۰ جانباز سرافراز که از این تعداد جانباز ۷۰ نفر جانباز ۷۴ درصد، ۲۳ جانباز قطع نخاعی و ویلچری هستند و شهرستان کاشان در استان اصفهان تنها شهری است که یک خانواده ۴ شهیده بارفروش و ۸ خانواده ۳ شهیده و ۱۰۸ خانواده ۲ شهیده دارد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات