۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۹۷۷۰۷
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت جهش علمی حوزه در دهه پنجم انقلاب

ضرورت جهش علمی حوزه در دهه پنجم انقلاب
نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: حوزه باید همه توان و ظرفیت خود را در جهت جهش علمی در دهه پنجم انقلاب به کار گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از روحانیان در مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری با محکوم کردن جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان بر ضرورت شناسایی و پاسخ قاطع به عوامل این جنایت ضد انسانی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌توانند عزت و عظمت ملت ایران را ببینند به همین دلیل دست به چنین جنایت‌هایی می‌زنند، افزود: به طور حتم پاسخ این جنایت گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها با قاطع‌ترین سطح ممکن داده خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حضور حماسی و بی نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال موجب عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی با این گونه اقدامات تروریستی تلاش کردند تا شیرینی این حضور را در کام ملت ایران تلخ کنند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره قربانی تروریسم بودند، بیان داشت: ۱۷ هزار انسان بی گناه در جریان جنایت‌های گروه‌های تروریستی در کشورمان به شهادت رسیدند و این سند روشنی از جنایت تروریست‌ها در ایران اسلامی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی چهار دهه است از هر فرصتی برای فشار و ضربه زدن به انقلاب استفاده کردند، افزود: اما چهل سال ایستادگی ملت ایران موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده است.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به پیام مهم و راهبردی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این پیام استراتژیک چراغی روشن برای حرکت عظیم ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که مسؤولان و مدیران کشور باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در دوره جدید به کار گیرند، بیان داشت: رهبری در این پیام مهم خود اولویت‌های کشور را بیان فرمودند که باید بیش از پیش مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رسالت حوزه‌های علمیه نیز در دهه پنجم انقلاب سنگین‌تر از گذشته خواهد بود، خاطرنشان کرد: حوزه باید همه توان و ظرفیت خود را در جهت جهش علمی در دهه پنجم انقلاب به کار گیرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات