۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۷۱۹
حجت الاسلام نادری:

جشنواره علامه حلی بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات دینی است

جشنواره علامه حلی بهترین فرصت برای پاسخگویی به شبهات دینی است
دبیر دومین جشنواره استانی علامه حلی در چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در جشنواره علامه حلی، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی رشد قابل توجهی د اشته ایم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام حمید نادری، دبیر برگزاری دومین جشنواره استانی علامه حلی در چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره که به میزبانی تالار لاله شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه امروز حجت بر همگان تمام شده است، گفت: مردم با همه وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند، مدافعان امنیت هم به خوبی دین خود را ادا کردند؛ امروز نوبت حوزه‌های علمیه است که در دفاع از مرز‌های دین وارد میدان عمل شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید علم خود را به روز کنیم تا پاسخگوی شبهات دینی جامعه باشیم، افزود: باید شبهات دین را کاملا علمی و منطقی پاسخ دهیم تا مخاطب قانع شود و این کار آسانی نیست.

حجت الاسلام نادری با اشاره به اینکه متأسفانه امروز طوری تبلیغ می‌شود که مردم از اسلام برگشته اند، خاطرنشان کرد: اسلام ناب همیشه زنده است و مردم هیچ گاه از آن زده نمی‌شوند چراکه فطرت انسان‌ها پاک است، اما اسلامی که در برخی موارد در جامعه معرفی می‌شود مورد پسند هیچ گروهی نیست.

وی جشنواره علامه حلی را بهترین فرصت برای پاسخ گویی به شبهات دینی بیان کرد و افزود: به لطف الهی امسال در جشنواره علامه حلی، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی رشد قابل توجهی د اشته ایم تا آنجا که از لحاظ کمیت آثار ارسالی رشد دو برابری نسبت به سال گذشته داشت.

حجت الاسلام نادری با بیان اینکه امسال بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شد، تصریح کرد: از این تعداد ۴۹۷ اثر مربوط به حوزه علمیه برادران و ۳۳۲ اثر هم مربوط به حوزه علمیه خواهران استان بود که مورد ارزیابی تفصیلی قرار گرفتند.

دبیر برگزاری دومین جشنواره استانی علامه حلی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کیفیت آثار ارسالی بسیار مطلوب بود، ادامه داد: همه اساتید ارزیاب اذعان داشتند که پیشرفت کیفی آثار قابل توجه است و از این جهت به خود می‌بالیم.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه همه آثار چندین بار و از سوی چندین استاد داور مورد ارزیابی قرار گرفتند، اظهار کرد: یک روند خاص برای ارزیابی این دوره تعریف کرده بودیم به طوری که به جرأت می‌توان گفت همه آثار برگزیده محصول تحقیق و پژوهش خود افراد است و هیچ گونه کپی برداری در آن‌ها وجود ندارد./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات