۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۵۹۷۷۲۱

جزئیات دیدار اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رییس سازمان تبلیغات

جزئیات دیدار اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رییس سازمان تبلیغات
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی جزئیات دیدار اعضای این فراکسیون با رییس سازمان تبلغات اسلامی را تشریح کرد.
حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر و عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره برنامه‌های فراکسیون روحانیت در پایان سال گفت: اعضای فراکسیون روحانیت در راستای برنامه از پیش تعیین شده خود جهت دیدار با روحانیون مطرح و دارای مناسب اجرایی، اخیرا با رییس سازمان تبلیغات اسلامی دیدار داشته است.

وی ادامه داد: اخیرا حجت الاسلام محمد قمی با حضور در فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به ارائه دیدگاه‌های خود و برنامه‌های خود پرداخت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در دیداری که رییس سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم در محور‌هایی همچون برنامه‌های تبلیغی، گسترش کمی و کیفی خدمات بحث و گفتگو کردیم. از سوی نمایندگان عضو فراکسیون روحانیت نیز بب مسائلی همچون توجه جدی به روحانیون مستقر، محور قرار گرفتن مساجد، تعامل سازمان تبلیغات با مجلس و فراکسیون روحانیت و موضوع فضای مجازی و سالم‌سازی این فضا تاکید شد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه تاکید کرد: فراکسیون روحانیت تلاش می‌کند با تمام روحانیون ذی نفوذ و دارای سمت مدیریتی در کشور، مراجع عظام تقلید و حوزویان برجسته دیدار داشته باشد و این برنامه‌ها را با وجود فشردگی برنامه‌های مجلس پیگیری خواهد کرد. /۸۵۶/ت302/ق
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
وامیان
Iran, Islamic Republic of
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
فراکسیون روحانیت فعالتر مطالبات حوزه و مرجعیت در امر معاش ملت را دنبال کنند.
0
0