۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۷۷۹۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت نشاط و امید به آینده در مردم از سوی روحانیت

ضرورت تقویت نشاط و امید به آینده در مردم از سوی روحانیت
حجت الاسلام صادقی گفت: روحانیت با شناخت دقیق و عمیقی که نسبت به توطئه دشمن دارد نقش مهمی در آگاه سازی مردم نسبت به توطئه دشمن بر عهده دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران یک شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت شهرستان قائمشهر به تبیین وظایف روحانیت در دهه پنجم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گام‌های جامعه روحانیت در این دهه برای تحقق اهداف ناب انقلاب باید محکم و استوارتر برداشته شود.
 
وی با بیان این که تلاش‌های روحانیت در آغاز دهه پنجم انقلاب باید در تبلیغ دین و معارف اهل بیت (ع) دو چندان شود، افزود: روحانیت همواره نقش مؤثر و محوری در تبیین دین و ارزش‌های معنوی بر عهده داشته است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در طول تاریخ همواره مورد هجمه‌های سنگین دشمنان قرار داشته است، بیان داشت: این هجمه و توطئه‌ها در دهه پنجم انقلاب نیز وجود خواهد داشت و روحانیت می‌تواند با تبیین حقایق مسیر صحیح حرکت را به مردم معرفی کند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در طول چهار دهه اخیر علیرغم همه فشار، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن، انقلاب اسلامی لحظه‌ای سکون نداشته است، خاطرنشان کرد: پویایی، نشاط و تحرک از ویژگی‌ها و شاخصه‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن چشم دیدن پویایی و نشاط ملت ایران اسلامی را ندارد و به همین دلیل می‌کوشد تا امید و نشاط را در میان ملت ایران کمرنگ کند، بیان داشت: در ماه‌های اخیر دستگاه‌های دروغ پراکنی دشمن همه تلاش تبلیغاتی خود را بکار گرفتند تا امید به آینده را در این کشور از بین ببرند.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که جامعه امروز نیازمند امید و نشاط نسبت به آینده کشور و انقلاب است، افزود: این وظیفه روحانیت که با شناخت دقیق و عمیق نسبت به توطئه دشمن مردم را نسبت به هدف شوم معاندان انقلاب آگاه سازد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت به دلیل در اختیار داشتن تریبون‌های تبلیغی و حضور دائمی در میان مردم نقش مؤثر و راهبردی در تعیین مسیر حرکت مردم بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از وظایف مهم روحانیت تبیین صحیح بیانیه مهم و راهبردی مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب است.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری با اشرافی که نسبت به شرایط جهان و منطقه دارند بهترین راهکار‌ها را برای پیشرفت و توسعه کشور در آینده معرفی می‌کنند، تصریح کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید در شرایط امروز جامعه از این رهنمودها به عنوان سند راهبردی پیشرفت کشور بهره گیرند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات